כך תשווק את המותג שלך
מרכיב בסיסי בצמיחה של כל עסק הוא השיווק שלו. כדי לשווק את המותג חשוב להשתמש בתמהיל נכון שכולל פרסום, פנייה ללקוחות פוטנציאלים, חיזוק המותג וקידומו. אספנו עבורכם חמישה טיפים חשובים לשיווק בשנת 2021.
בניית אתר אינטרנט
החלק החשוב ביותר בשיווק כיום הוא בניית אתר אינטרנט איכותי המציג את מוצרי החברה ושירותיה בצורה מחמיאה. אל תסתפקו רק בדף עסקי בפייסבוק. לקוחות רבים רוצים להרגיש שהם קונים מחברה בעלת מוניטין, ואתר תדמיתי איכותי מפריד בין עסק קטן המשמש כתחביב, לעסק מקצועי שמשרה אווירה של בטחון. אם אינכם יודעים לבנות אתר שיראה טוב בעצמכם, מומלץ להעזר בשירותיה של חברה שתבנה אותו במקומכם.
קידום האתר בגוגל לשיווק המותג
לאחר שבניתם את האתר חשוב להתחיל לפרסם ולקדם אותו בגוגל. ישנן שתי דרכים לעשות זאת: באמצעות קידום אורגני בתוצאות החיפוש בתהליך שמכונה SEO, וכן באמצעות קידום ממומן במודעות טקסט, תמונה ווידאו. שילוב נכון של קידום ממומן ואורגני, יסייע לכם להשתמש בצורה אופטימלית בתקציב הפרסום, ולקבל תוצאות כבר בתוך מספר שעות. חשוב לדעת, כי קידום אורגני יכול לקחת מספר חודשים כדי להגיע לעמוד הראשון או השני בגוגל ולכן, בשלושת החודשים הראשונים תצטרכו להשקיע מעט יותר בקידום הממומן.
קידום ברשתות חברתיות
מדיה חשובה נוספת לקידום העסק היא הרשתות החברתיות. אתם יכולים ליצור עמוד בפייסבוק, להתחיל למלא אותו בפוסטים איכותיים ולהתחיל לייצר תוכן שהקוראים ירצו לשתף. אפשר גם בפייסבוק וגם באינסטגרם להתחיל קמפיין ממומן בעלות של עשרות שקלים ליום ולהתחיל לבנות קהילה שעוקבת אחרי המוצרים שלכם. גם פה, מומלץ להתייעץ עם מומחים לקידום ברשתות חברתיות במטרה להתחיל קמפיין אפקטיבי וממיר בעלות הנמוכה ביותר.
פנייה טלפונית ללקוחות פוטנציאליים
מעבר לנוכחות שלכם ברשת, עסקים רבים בוחרים גם להתחיל שיווק אגרסיבי באמצעות הטלפון. חברות טלמיטינג קובעות עבורכם פגישות מכירה עם לקוחות פוטנציאליים שיכולות להפוך בתוך ימים אחדים למנוע הצמיחה המרכזי של העסק. שירות זה מתאים הן לשיווק ללקוחות עסקיים (B2B) כמו: משרדים, בתי מלון, ארגונים גדולים ולקוחות עסקיים נוספים בארץ ובעולם והן ללקוחות פרטיים.
שיווק בדוא"ל
דרך נוספת להתחיל לשווק את העסק שלכם היא באמצעות יצירת רשימת תפוצה של כל הלקוחות הפוטנציאליים אליהם הגעתם באמצעות שירותי הטלמרקטינג והפרסום המקוון. לרשימה הזו אתם יכולים לשלוח דיוור באופן קבוע, ולהלהיב את הקוראים עם מידע חדש ורלוונטי. חלק מהמיילים הנשלחים ללקוחות הפוטנציאליים הללו יכול להכיל קופונים למוצרים, מידע על מבצעים או מידע על "מבצע מכירות ליום אחד בלבד בהנחה משמעותית!". חשוב לדעת כי בישראל יש את חוק הספאם, ולכן אינכם יכולים לשלוח דיוור קבוע ללקוחות שלא נרשמו לרשימה שלכם, לכן חשוב לבנותה לאורך זמן באמצעות האתר שלכם, העמוד בפייסבוק ורשימת הלקוחות שנוצרה באמצעות פגישות הטלמיטינג.