בניית אתר תדמית

בניית אתר תדמיתי שהופך גולשים ללקוחות

בעולם של היום אתר אינטרנט תדמיתי לעסק שלכם הוא כבר לא פריבילגיה.
וכמו שאתם לא מתפשרים על הרבה דברים בעסק שלכם – אנחנו מאמינים שגם על התדמית שלכם באינטרנט אתם לא רוצים להתפשר! בגלל זה אנחנו כאן, לעזור לכם להקים אתר תדמית מקצועי עם חווית משתמש מדהימה – שיודע להפוך גולשים ללקוחות!

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

פרויקטים נבחרים

תנו לנו להראות לכם מה אנחנו יודעים לעשות הכי טוב

מה חשוב שיכלול אתר תדמית?

אתר תדמיתי אמור קודם כל לכלול את שפת המותג של העסק.
כחלק מרכזי ממערך השיווק הוא אמור להיות עם צבעי העסק, לוגו שלו, סלוגן ועוד פרטים מזהים אחרים שיגרמו ללקוח לעשות את הקשר הרצוי במוחו עם חומרים שיווקיים אחרים שהוא נחשף אליהם. בניית אתרים תדמיתיים צריכה לכלול קודם כל מידע על העסק, על פועלו ועל אנשי מפתח בו מה שבדרך כלל מוצג בדף הבית או בדף האודות, צריכה לכלול עמודים המפרטים את השירותים או המוצרים שמשווק העסק, תוכן אינפורמטיבי להעשרת הידע של הגולש בכדי שיהפוך לבסוף ללקוח, וכמובן פרטי יצירת קשר עם העסק. 

בניית אתרי תדמית אמורה לענות על כמה צרכים של העסק:

  • להיות חלק ממיתוג כולל וממערך שיווקי מקיף
  • להעביר מידע ללקוחות קיימים ופוטנציאליים באשר לתחומי העסק
  • לגרום התחושה ללקוח שהוא הגיע לעסק רציני ומקצועי
  • ובעיקר – מקום אחד בו ניתן לקבל פרטי יצירת קשר, להזמין שירותים ולשאול שאלות
קרא עוד
דגשים חשובים בבניית אתר תדמית

מה יש ללקוחות שלנו להגיד

ההמלצות שמחממות לנו את הלב כל יום מחדש

בחירת חברה לבניית אתר

איך לבחור חברה עבור
בניית אתר תדמית?

שנם כמה פרמטרים חשובים בבחירת חברת בניית אתרים תדמיתיים: 
ניסיון – לפני הכול, ניסיון. חברת בניית אתרים צריכה להיות עם ניסיון של כמה שנים לפחות, צריכה להיות עם רזומה עשיר, וכמובן הוכחות לכך. היא צריכה להיות חברה שמתמחה בין השאר בבניית אתרים דומים לאלו שהלקוח מחפש.
צוות – בבחירת חברה לבניית אתרים חשוב לבדוק מי הוא הצוות, מהי ההכשרה שלו, ומה הצוות יכול לתת ללקוח שצוות של חברה אחרת לא יכול.
דוגמאות עבודה – אל תתביישו לבקש דוגמאות עבודה. חברת בניית אתרים לעסקים מקצועית כמו גם בונה אתרים עצמאי שמכבדים את עצמם ושיש להם את הניסיון כפי שהם אומרים, מחזיקים בתיק עבודות. תתרשמו מהתיק, תיראו מה אתם אוהבים יותר ומה פחות, ואם אתם לא בטוחים לגבי האותנטיות של העבודות הללו אל תתביישו לקבל פרטי יצירת קשר עם לקוחות עבר ולשמוע מהם על העבודה המשותפת.
תקשורת – אחד הדברים החשובים ביותר בבחירת חברה לבניית אתרים היא התקשורת עמה או עם הנציג שעובד מול הלקוח. בדרך כלל מרגישים את זה כבר מההתקשרות הראשונה מה שיכול להעיד על העתיד. אם יש לכם תחושת בטן לא טובה או אם התקשורת לא זורמת מההתחלה תוותרו על זה, זה כנראה לא ישתפר. תהליך בניית אתרים הוא תהליך משותף בחלקו עם הלקוח ואם אין תקשורת בסיסית טובה זה לא יעבוד.
מערכת ניהול – בניית אתרים תדמיתיים היא תהליך שמסתיים עם סיום בניית האתר. אך מה אחרי זה? איך האתר ינוהל? רוב החברות עובדות עם מערכת ניהול אתר פשוטה ונוחה או מערכת וורדפרס הידועה שגם היא קלה לשימוש. וודאו שהמערכת שתעבדו עמה היא פשוטה ונוחה ושתקבלו הסברים מפורטים על השימוש בה. סביר להניח שאתם אלו שתנהלו את האתר לאחר סיום בנייתו, תזינו תכנים ותמונות נוספות וכל מה שצריך.
שירות לקוחות – ודאו ששירות הלקוחות של החברה הוא מיטבי. שיש מענה על כל שאלה בזמנים נוחים, שיש סבלנות בצד השני ובכלל, שיש נכונות ורצון טוב.

קרא עוד

על מה חשוב לשים את הפוקוס, בתהליך בניית אתר תדמית

בניית אתר תדמית וקידום האתר

בנייה וקידום אורגני של אתרי אינטרנט הולכים ביחד. קידום אתרים אורגני הוא קידום של האתר באופן טבעי מה שאומר שהוא אמור לעמוד בכמה כללים שמסייעים לו להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל. בבואכם לבחור חברת בניית אתרים רצוי שתוודאו שיש לה גם יידע בקידום אתרים מה שיכול להיות קריטי להצלחה שלו בהמשך. קידום אתר בגוגל מתחיל עם הבנייה שלו ועם עמידה בפרמטרים שונים שגוגל מציב הן בכל מה שקשור לנוחות המשתמש, זמן הטעינה של האתר, תוכן איכותי שכולל גם את מילות המפתח שרוצים לקדם ועוד דברים שונים. בנייה נכונה של האתר תוך חשיבה על קידומו בהמשך תהיה קריטית להצלחתו.

אתר אינטרנט חייב להיות פעיל!

אם אתם עומדים רגע לפני בניית אתר תדמית לעסק שלכם אתם צריכים להבין משהו חשוב. יש לכם שתי אופציות. האחת, לבנות אתר שיספק מידע בסיסי וכל ייעודו יהיה להיות קיים. זה אומר שאם לקוח ישאל אתכם מהו האתר שלכם בכדי להתרשם מכם ומהפעילות של העסק, תוכלו להציג לו כתובת. האופציה השנייה היא להפוך את האתר למכונת גיוס לקוחות, מה שאומר לקדם אותו כל הזמן בכדי שיקיים את המטרה הזו. זה ידרוש מכם לא מעט עבודה ובעיקר הבנה שהאתר הוא כלי חשוב בשיווק של העסק, והוא לא אמור לשכב לו אי שם על איזה שרת ללא עדכונים ופעילות. אם תבחרו באופציה השנייה תיראו מה אתר כזה יכול לעשות לעסק שלכם ואיך הוא יכול לקדם אותו.

בניית אתר תדמית – חובה לכל עסק.

בעידן המודרני בו הכול סובב סביב האינטרנט ובו כולם מחפשים מידע על כל דבר ברשת, אתם חייבים שיהיה לכם אתר אינטרנט. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להתעלם מהזירה המרכזית הזו ובעיקר חייבים לזכור שאם לא יהיה לכם אתר ולא יהיה לכם ייצוג מכובד ברשת, לא רק שלא ייראו אתכם ותפספסו המון לקוחות אלא גם תשלחו את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם היישר לזרועותיהם של המתחרים שלכם. בניית אתרי תדמית היא לא מותרות, היא דרך בסיסית להראות את העסק לעולם וכלי אפקטיבי לשווק אותו בהצלחה. אם תשקיעו באתר שלכם, הן בבנייה שלו והן בתחזוקה שלו מהר מאוד תיראו את הפירות ממנו, פירות שיהפכו ללקוחות ולמזומנים.

בניית אתר תדמית – כל השלבים בדרך להקמת אתר מהמם!

עבורנו, הצוות של איזי פוינט, בניית אתר תדמית זו תשוקה, לא תחביב! לכן אנו שואפים לשלמות עד כמה שניתן בכל פרוייקט שאנו מבצעים. טרם תחילת הקמת האתר שלכם, אנו נשב לקפה, ונאפיין יחד את האתר תדמית שלכם בצורה מלאה, החל מנראות עיצובית וקו גרפי מנחה, ועד פונקציונליות אפשרית ומבנה דפים באתר תדמית שלכם. 
חשוב לדעת, תהליך הקמת אתר אינו חייב להיות תהליך ארוך ומייגע, אבל בהחלט חשוב לרדת לפרטי פרטים בשלב הראשון (אפיון אתר) כי ככל שנשקיע יותר באפיון של האתר תדמית שאנו רוצים להקים, כך נוכל להגיע למוצר שעונה בצורה טובה על דרישות הלקוח. 

כיצד לגשת לתהליך של בניית אתר תדמית לעסק שלך?

התהליך אמנם דיי פשוט, אבל צריך להתייחס אליו ברצינות. האתר שלך הולך להיות גם הייצוג שלך אל מול הלקוחות שמחפשים אותך באינטרנט. לכן חשוב להתהיל תהלך של בניית אתר תדמית כמה שיותר מהר וכזה שנראה ותואם את מה שתרצה לשדר ללקוח הפוטנציאלי שגולש באתר שלך.

תוכל ליצור עמנו קשר באמצעות הטופס הבא, ותוך כמה שעות הנציגים שלנו יחזרו אליך, ויעזרו לך לבנות אפיון כדי להקים אתר תדמיתי מנצח שבאמת מניע גולשים לפעולה, ולא סתם נראה טוב בדפדפן אינטרנט.

קרא עוד
אפיון ועיצוב אתר תדמית

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק