Ezpoint – בניית אתרים לעסקים

בניית אתר תדמית – כל מה שצריך לדעת בנושא

כל העקרונות החשובים שצריך לדעת בהקשר של בניית אתר תדמית

בעולם של היום הכול סובב סביב האינטרנט. כמעט כל דבר שהיינו עושים בעבר באופן פיזי אנו עושים היום בדרך וירטואלית. זה נוגע לקניות שלנו, זה נוגע למידע שאנחנו צורכים, נוגע לתקשורת בין אנשים וכמעט לכל דבר אחר שקשור לחיים שלנו. אם בעבר בעלי עסקים היו משווקים את עצמן בשיטות המסורתיות כמו מודעות בעיתונים, פרסומות בטלוויזיה, רדיו ודרכים אחרות הרי שהיום האינטרנט הוא השחקן המרכזי. היום כל בעל עסק חייב שיהיה לו אתר תדמיתי שיציג אותו ואת פועלו. אז איך ניגשים לנושא של בניית אתר תדמית ומה הדגשים שאסור לפספס בתהליך? כל זאת ועוד במאמר הבא.

מטרות אתר תדמית

בניית אתרי תדמית אמורה לענות על כמה צרכים של העסק:

  • להיות חלק ממיתוג כולל וממערך שיווקי מקיף
  • להעביר מידע ללקוחות קיימים ופוטנציאליים באשר לתחומי העסק
  • לגרום התחושה ללקוח שהוא הגיע לעסק רציני ומקצועי
  • ובעיקר – מקום אחד בו ניתן לקבל פרטי יצירת קשר, להזמין שירותים ולשאול שאלות

מה צריך לכלול אתר תדמיתי?

אתר תדמיתי אמור קודם כל לכלול את שפת המותג של העסק. כחלק מרכזי ממערך השיווק הוא אמור להיות עם צבעי העסק, לוגו שלו, סלוגן ועוד פרטים מזהים אחרים שיגרמו ללקוח לעשות את הקשר הרצוי במוחו עם חומרים שיווקיים אחרים שהוא נחשף אליהם. בניית אתרים תדמיתיים צריכה לכלול קודם כל מידע על העסק, על פועלו ועל אנשי מפתח בו מה שבדרך כלל מוצג בדף הבית או בדף האודות, צריכה לכלול עמודים המפרטים את השירותים או המוצרים שמשווק העסק, תוכן אינפורמטיבי להעשרת הידע של הגולש בכדי שיהפוך לבסוף ללקוח, וכמובן פרטי יצירת קשר עם העסק.

עיצוב האתר

בניית אתרים תדמיתיים חייבת לכלול עיצוב מקצועי. יש היום אין סוף פלטפורמות לבניית אתרים באופן עצמאי מה שיכול להתאים לחלק מבעלי העסקים, אך פלטפורמות אלו לא מציעות בדרך כלל עיצוב ייחודי אלא עיצוב כחלק מתבנית. לעיצוב האתר יש משמעות רבה בנוגע להצלחה שלו מכיוון שמראה ויזואלי הוא אחד הדברים שעובדים הכי חזק על מוחו של הגולש. בניית אתרי תדמית ללא חשיבה על עיצוב מרהיב תפספס את מטרתו ובעיקר תפחית את הסיכויים להצלחתו.

חווית משתמש

עוד מרכיב חשוב שמתקשר לסעיף הקודם בכל הקשור לבניית אתרים בכלל ובניית אתרים תדמיתיים בפרט הוא חוויית המשתמש. חוויית המשתמש היא שם כולל לנוחות התפעול באתר, נוחות הגלישה בו, דרכי הצגת התכנים, גודל ומיקום הכפתורים באתר וכל מה שיכול להפוך את הגלישה לחווייתית יותר. גולש ממוצע נמצא באתר כמה שניות בלבד ונוחות השימוש באתר כמו גם ההיררכיה של התוכן ומה שמוצג בו תכריע האם הוא ילך לחפש את מבוקשו במקום אחר או יתעכב, יקרא את התכנים וכמובן בסופו של דבר יהפוך ללקוח משלם. חוויית השימוש הולכת יד ביד עם עיצוב האתר מכיוון שגם מראה הוא חלק מחוויה.

התוכן באתר

בניית אתרים תדמיתיים צריכה גם להיות עם התוכן המתאים. תוכן מלאה וכזה שאינו בעל ערך לגולש יגרום לו מהר מאוד להרגיש שהוא לא הגיע אל המקום הנכון ובעיקר שהעסק שעומד מאחורי האתר אינו מקצועי. יש חשיבות רבה לתוכן באתר, להיררכיה שלו, לדיוק שלו וכמובן לאינפורמציה שהוא מספק מה שגם כן יגרום לגולש להיות או לחדול.

 

האם לבנות לבד או בעזרת בונה אתרים / חברת בניית אתרים?

כפי שציינו יש היום פלטפורמות חינמיות שמאפשרות לבנות אתר אינטרנט תדמיתי באופן עצמאי ומציעות כלים פשוטים לשימוש. זה אומנם נשמע מפתה בעיקר בגלל המחיר הנמוך יחסית לבנייה של אתר אינטרנט על ידי איש מקצוע, אך זה יכול לעלות בהמשך הרבה יותר. בנייה לא נכונה של האתר, עיצוב לא מתאים וחוסר יידע בכלל, עלולים לגרום לאתר להיות עוד אחד ממיליוני אתרים אחרים שעומדים שוממים ללא גולשים ואם כבר מגיעים אליהם גולשים הם עוזבים מהר מאוד את האתר. בניית אתרים מקצועית היא בנייה שכוללת חשיבה על פרמטרים שונים ועל איך אפשר יהיה לפתח את האתר בעתיד, כוללת עיצוב מקצועי, תוכן איכותי, כתיבת קוד נכונה ועוד דברים רבים אחרים שבונה אתרים ללא יידע וניסיון לא יהיה מודע אליהם.

איך בוחרים חברת בניית אתרים?

ישנם כמה פרמטרים חשובים בבחירת חברת בניית אתרים תדמיתיים:
ניסיון – לפני הכול, ניסיון. חברת בניית אתרים צריכה להיות עם ניסיון של כמה שנים לפחות, צריכה להיות עם רזומה עשיר, וכמובן הוכחות לכך. היא צריכה להיות חברה שמתמחה בין השאר בבניית אתרים דומים לאלו שהלקוח מחפש.
צוות – בבחירת חברה לבניית אתרים חשוב לבדוק מי הוא הצוות, מהי ההכשרה שלו, ומה הצוות יכול לתת ללקוח שצוות של חברה אחרת לא יכול.
דוגמאות עבודה – אל תתביישו לבקש דוגמאות עבודה. חברת בניית אתרים מקצועית כמו גם בונה אתרים עצמאי שמכבדים את עצמם ושיש להם את הניסיון כפי שהם אומרים, מחזיקים בתיק עבודות. תתרשמו מהתיק, תיראו מה אתם אוהבים יותר ומה פחות, ואם אתם לא בטוחים לגבי האותנטיות של העבודות הללו אל תתביישו לקבל פרטי יצירת קשר עם לקוחות עבר ולשמוע מהם על העבודה המשותפת.
תקשורת – אחד הדברים החשובים ביותר בבחירת חברה לבניית אתרים היא התקשורת עמה או עם הנציג שעובד מול הלקוח. בדרך כלל מרגישים את זה כבר מההתקשרות הראשונה מה שיכול להעיד על העתיד. אם יש לכם תחושת בטן לא טובה או אם התקשורת לא זורמת מההתחלה תוותרו על זה, זה כנראה לא ישתפר. תהליך בניית אתרים הוא תהליך משותף בחלקו עם הלקוח ואם אין תקשורת בסיסית טובה זה לא יעבוד.
מערכת ניהול – בניית אתרים תדמיתיים היא תהליך שמסתיים עם סיום בניית האתר. אך מה אחרי זה? איך האתר ינוהל? רוב החברות עובדות עם מערכת ניהול אתר פשוטה ונוחה או מערכת וורדפרס הידועה שגם היא קלה לשימוש. וודאו שהמערכת שתעבדו עמה היא פשוטה ונוחה ושתקבלו הסברים מפורטים על השימוש בה. סביר להניח שאתם אלו שתנהלו את האתר לאחר סיום בנייתו, תזינו תכנים ותמונות נוספות וכל מה שצריך.
שירות לקוחות – ודאו ששירות הלקוחות של החברה הוא מיטבי. שיש מענה על כל שאלה בזמנים נוחים, שיש סבלנות בצד השני ובכלל, שיש נכונות ורצון טוב.

 

בניית אתר תדמית וקידום האתר

בנייה וקידום אורגני של אתרי אינטרנט הולכים ביחד. קידום אתרים אורגני הוא קידום של האתר באופן טבעי מה שאומר שהוא אמור לעמוד בכמה כללים שמסייעים לו להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל. בבואכם לבחור חברת בניית אתרים רצוי שתוודאו שיש לה גם יידע בקידום אתרים מה שיכול להיות קריטי להצלחה שלו בהמשך. קידום אתר בגוגל מתחיל עם הבנייה שלו ועם עמידה בפרמטרים שונים שגוגל מציב הן בכל מה שקשור לנוחות המשתמש, זמן הטעינה של האתר, תוכן איכותי שכולל גם את מילות המפתח שרוצים לקדם ועוד דברים שונים. בנייה נכונה של האתר תוך חשיבה על קידומו בהמשך תהיה קריטית להצלחתו.

אתר אינטרנט חייב להיות פעיל!

אם אתם עומדים רגע לפני בניית אתר תדמית לעסק שלכם אתם צריכים להבין משהו חשוב. יש לכם שתי אופציות. האחת, לבנות אתר שיספק מידע בסיסי וכל ייעודו יהיה להיות קיים. זה אומר שאם לקוח ישאל אתכם מהו האתר שלכם בכדי להתרשם מכם ומהפעילות של העסק, תוכלו להציג לו כתובת. האופציה השנייה היא להפוך את האתר למכונת גיוס לקוחות, מה שאומר לקדם אותו כל הזמן בכדי שיקיים את המטרה הזו. זה ידרוש מכם לא מעט עבודה ובעיקר הבנה שהאתר הוא כלי חשוב בשיווק של העסק, והוא לא אמור לשכב לו אי שם על איזה שרת ללא עדכונים ופעילות. אם תבחרו באופציה השנייה תיראו מה אתר כזה יכול לעשות לעסק שלכם ואיך הוא יכול לקדם אותו.

בניית אתר תדמית – חובה לכל עסק.

בעידן המודרני בו הכול סובב סביב האינטרנט ובו כולם מחפשים מידע על כל דבר ברשת, אתם חייבים שיהיה לכם אתר אינטרנט. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להתעלם מהזירה המרכזית הזו ובעיקר חייבים לזכור שאם לא יהיה לכם אתר ולא יהיה לכם ייצוג מכובד ברשת, לא רק שלא ייראו אתכם ותפספסו המון לקוחות אלא גם תשלחו את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם היישר לזרועותיהם של המתחרים שלכם. בניית אתרי תדמית היא לא מותרות, היא דרך בסיסית להראות את העסק לעולם וכלי אפקטיבי לשווק אותו בהצלחה. אם תשקיעו באתר שלכם, הן בבנייה שלו והן בתחזוקה שלו מהר מאוד תיראו את הפירות ממנו, פירות שיהפכו ללקוחות ולמזומנים.

כיצד לגשת לתהליך של בניית אתר תדמית לעסק שלך?

התהליך אמנם דיי פשוט, אבל צריך להתייחס אליו ברצינות. האתר שלך הולך להיות גם הייצוג שלך אל מול הלקוחות שמחפשים אותך באינטרנט. לכן חשוב להתהיל תהלך של בניית אתר תדמית כמה שיותר מהר וכזה שנראה ותואם את מה שתרצה לשדר ללקוח הפוטנציאלי שגולש באתר שלך.

תוכל ליצור עמנו קשר באמצעות הטופס הבא, ותוך כמה שעות הנציגים שלנו יחזרו אליך, ויעזרו לך לבנות אפיון כדי להקים אתר תדמיתי מנצח שבאמת מניע גולשים לפעולה, ולא סתם נראה טוב בדפדפן אינטרנט.

 

בהצלחה!

לקבלת מידע נוסף על בניית אתר לעסק שלך

התקשר כעת : 072-392-7680

בונה אתרים

אז מה עדיף? בונה אתרים מקצועי פרילנסר או חברת בניית אתרים? זו שאלה שהרבה מאוד בעלי עסקים שואלים ולא באמת יודעים את התשובה! כיום יש

המשך לקרוא

בניית אתרים בזול

אתר אינטרנט לא חייב לעלות לכם כל כך הרבה כסף! היום אתם יכולים לעשות בניית אתרים בזול במחירים ללא תחרות אצל חברת איזי פוינט! למה

המשך לקרוא
סגירת תפריט
חייג עכשיו