דגשים בבניית דף נחיתה

כשמדובר על בניית אתר רספונסיבי הכוונה היא לאתר שמתאים את עצמו לגודל המסך של המכשיר בו הוא נצפה. זה חשוב לעסקים כי זה מבטיח שהאתר שלהם יהיה נגיש בכל מכשיר, כמו מחשב שולחני, מחשב נייד, טאבלט או טלפון נייד ולגולש תהיה חווית משתמש טובה.
אתרי אינטרנט הם כבר לא רק חלק קטן מהפאזל העסקי. הם חלק בלתי נפרד מכל קמפיין שיווקי ויש להתייחס אליהם ככאלה. אתר שבנוי היטב אינו עוסק באסתטיקה או בעיצוב, אלא בחוויית המשתמש. אתר טוב צריך להיות רספונסיבי וצריך להתאים לגדלים שונים של מסך ללא תקלות או שגיאות. זהו גורם חשוב מאוד לקידום וחווית המשתמש של העסק שלכם.

אתר אינטרנט יכול להיות כלי שיווקי רב עוצמה עבור העסק שלכם. זהו הרושם הראשוני שהלקוחות מקבלים מכם והוא אמור להעביר את המותג, המוצרים והשירותים שלכם בצורה הטובה ביותר. אתר רספונסיבי אינו מיועד רק לאתר מכירות, אלא גם לסוג נוסף של אתר הנקרא אתר תדמית. אתר תדמית הוא אתר המציג תמונות של מוצרים ושירותים על מנת להעניק מראה מושך ומקצועי ללקוחות. והוא מכיל תוכן המושך את הגולש להנעה לפעולה, כמו מילוי טופס יצירת קשר, השארת מספר טלפון וכדומה. ישנן כמה דרכים לבנות אתר תדמית. אתם יכולים לשכור מעצב אתרים או לבנות אתר לבד על ידי כלים שונים כמו Wix, Squarespace או WordPress.

בניית אתר רספונסיבי ועיצובו

השלב הראשון בבניית אתר רספונסיבי הוא לבחור לאיזה סוג מכשיר אתם רוצים שהאתר שלכם יהיה רספונסיבי. זה יכול להיות שולחן עבודה, טאבלט או טלפון נייד. לאחר שבחרתם בזה, צריך לבדוק איך האתר נראה בדפדפנים ומכשירים שונים, כדי לוודא שזה נראה טוב בכולם. לבסוף, לאחר שכל זה נעשה, אתם יכולים להוסיף תוכן וליצור דפים באתר. הדרך הטובה ביותר ליצור אתר רספונסיבי היא באמצעות CMS (מערכת ניהול תוכן) כמו וורדפרס או דרופל. זה יאפשר לכם לבצע בקלות שינויים ועדכונים באתר שלכם. ישנם סוכניות רבות המתעסקות בתחום בניית אתרים לעסקים. חשוב מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע ואף לשכור את שירותיהם

היתרונות בבניית אתר רספונסיבי

ישנם יתרונות רבים למשמעות בניית אתר רספונסיבי לעסק שלכם, אחד מהם הוא שהגולשים יכולים להשתמש בו בכל מכשיר. כך שהתוכן שלכם תמיד יהיה מעודכן בטכנולוגיה העדכנית ביותר ולא תצטרכו לדאוג לעדכון האתר שלכם בכל פעם שיש עדכון בטכנולוגיה. אתר רספונסיבי מתאים אוטומטית את התוכן שלו למכשיר בו הוא נצפה. כך שהפריסה משתנה בהתאם לגודל המסך, והמשתמש יכול לגשת לכל התוכן ללא צורך לגלול אופקית או אנכית. אתר רספונסיבי מספק חווית משתמש טובה יותר והוא גם עוזר לכם לקבל דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש.

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק