בניית אתר וורדפרס לעסק

אתר מכירה מקוון מצליח הוא אתר שיכול לייצר תנועה רבה ולהמיר את המבקרים לקונים. הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לכם עם בניית אתר מכירה באינטרנט מצליח.

  • ודאו שהאתר מותאם לנייד: רוב הזמן, אנשים משתמשים בסמארטפונים שלהם כדי לגלוש באינטרנט בזמן שהם בדרכים. המשמעות היא שהאתר שלכם צריך להיות אתר רספונסיבי.
  • ספק אתר קל לניווט: מבקרים צריכים להיות מסוגלים למצוא את מה שהם מחפשים בכמה קליקים או הקשות בלבד, ללא כל טרחה או בלבול. הניווט צריך להיות ברור ותמציתי כדי שהמבקרים ידעו היכן הם נמצאים וכיצד לחזור במידת הצורך מבלי ללכת לאיבוד במבוך הקישורים או הכרטיסיות של האתר שלכם.
  • יש עיצוב אטרקטיבי – עיצוב האתר צריך להיות נקי ונעים לעין. השתמשו בכמה שפחות צבעים עזים וחזקים ונסו ליצור הרמוניה צבעונית.

הדבר הראשון שצריך לעשות בבניית אתר הוא להחליט על התוכן שלו. אתם צריכים לדעת על מה האתר יעסוק ומה אתם רוצים שהוא יעשה. השלב הבא הוא בחירת שם דומיין ושירות אירוח אתרים. לאחר מכן, אתם יכולים להתחיל לעצב את האתר שלכם על ידי בחירת תבנית או שימוש בכישורי העיצוב שלכם. ישנן דרכים רבות לייצר רווח מהאתר שלכם, כולל פרסום, שיווק שותפים ומכירת מוצרים או שירותים באתר עצמו. אתם יכולים גם להשתמש באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר למטרות שיווק, או ליצור רשימת דוא"ל עבור אנשים שנרשמים לעדכונים מהאתר שלכם.

איזה פלטפורמה הכי מומלצת להשתמש כשמדובר על בניית אתר מכירה באינטרנט

חשוב לבחור את הפלטפורמה והכלים הנכונים לאתר שלכם. להלן כמה מהפופולריים ביותר:

– וורדפרס: זוהי מערכת ניהול תוכן חינמית המאפשרת למשתמשים ליצור ולנהל אתר אינטרנט ללא כל ידע בתכנות
– שופיפיי: זוהי פלטפורמת מסחר אלקטרוני בתשלום המאפשרת לכם להקים חנות מקוונת משלכם. אתם יכולים גם להשתמש בו כדי להניע את העסק הקיים שלכם
– וויקס: פלטפורמה ידידותית עם המון עיצובים וטמפלטים קלה לשימוש, אך מיועדת יותר לבניית אתר תדמית ופחות לחנות אינטרנטית.

עיצוב אתר מכירה באינטרנט

הדבר הראשון שמבקר רואה באתר שלכם הוא דף הבית. חשוב להבין שדף הבית של האתר שלכם יכול להיות הדף החשוב ביותר באתר. זה המקום שבו לקוחות פוטנציאליים יתחילו את דרכם, והוא צריך להיות מתוכנן בקפידה. הוא צריך לשקף את מה שאתם מציעים ומה שהמבקרים מחפשים. לאתר מכירות מעוצב צריך להיות ניווט אינטואיטיבי, קריאה ברורה לפעולה ויצירת תחושת דחיפות למבקרים לקבל החלטת רכישה.

זכרו, אתר האינטרנט שלכם הוא דלת הכניסה לחברה והוא צריך להיות מעוצב בצורה כזו שיוכל למשוך את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים ולהמיר אותם ללקוחות משלמים. עיצוב אתרים למכירה היא אומנות הדורשת יצירתיות וידע כיצד פועל המוח האנושי. זה גם דורש ידע מה יעבוד הכי טוב במונחים של אופטימיזציה של שיעור ההמרה, שהוא חיוני לכל עסק שמנסה לייצר הכנסה מהאתר.

 

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק