בניית אתרים לעורכי דין

אנחנו מתמחים בנושא בניית אתרים לעורכי דין וזאת על פי תחום העיסוק שלהם כמו עורכי דין לענייני משפחה, עורכי דין לענייני נזיקין וכו'.

מה חשוב ללקוח הפוטנציאלי 

מי שמחפש ייעוץ משפטי והכוונה בבעיה מסוימת, זקוק לאוזן קשבת ולכתף תומכת של עורך דין שהוא מקצועי, מיומן, אמין ובעיקר אנושי. לכן המטרה בעת בניית אתרים לעורכי דין היא להראות ללקוח שהוא יקבל במשרד זה את מלוא המעטפת שהוא זקוק לה. החל במפגשים של סיעור מוחות כדי להכיר את התיק באופן מעמיק, דרך בדיקה מעמיקה של המסמכים וקביעת האסטרטגיה הנכונה ביותר כדי לנצח בבית המשפט.

הקטגוריות של האתר החדש לעורך הדין

החשיבות הרבה ביותר היא לאפשר ללקוח הפוטנציאלי שמבקר באתר האינטרנט לעבור בקלילות בין הקטגוריות השונות, כדי שהוא יבין שכאן הוא יקבל תמיכה רוחבית והוא בידיים טובות.

בכל אחת מהקטגוריות בעת בניית אתרים לעורכי דין יהיה מידע על הנישות הספציפיות שבהן עוסק עורך דין זה ע"י בניית אתר תדמית מקצועי, כמו לדוגמה עורך דין נזיקין שנותן מענה במקרים של תאונות עבודה, תאונות דרכים, רשלנות רפואית ועוד. כך הלקוח יקבל תמונה מלאה של המענה שהוא יכול לקבל במשרד זה והנתונים הללו יובילו אותו לקבלת החלטה והוא ישאיר פרטים באתר, או לחלופין יצלצל למשרד זה.

מאמרים מקצועיים של עורך הדין

במסגרת בניית אתרים לעורכי דין, בונה האתרים יוצר קטגוריה הכוללת מאמרים מקצועיים ומלאי מידע על הנושאים שבהם עוסק עורך דין זה, מול אילו גורמים הוא פועל ומהם שלבי העבודה מול כל אחד מהם.

כמו כן הוא מוסיף מכתבי תודה של הלקוחות וגם מפרט מקרים שונים שבהם הוא טיפל, מה היו הבעיות בכל תיק, כיצד הוא התגבר עליהם, מה היו המהלכים המשפטיים ומה הייתה התוצאה הסופית. כמו לדוגמה פיצוי כספי מחברת הביטוח בסך 250,000 ₪ עבור נזקי העבר ובנוסף לכך קצבה חודשית עד סוף ימיו של המבוטח בסך 3,500 ₪.

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק