אתר מכירות

לעיתים קורה כי ישנם מצבים בהם חברות גדולות כקטנות, ואף אנשים פרטיים נתקלים במצבים בהם מתפרסמות כתבות או תוצאות חיפוש ברשת שפוגעות בהם, בשמם ובמוניטין שלהם. כאשר כתבה שכזו מקבלת במת פרסום באתרים גדולים או מובילים, הדבר עלול להגיע לתפוצה רחבה, לידיעת הכלל, לפרסום תוצאות בעמוד הראשון בגוגל ולהרס שם ומוניטין. 

הכרה בשם שלי כנכס הגדול ביותר שלי היא הדרך הנכונה לניהול המוניטין שלך ברשת

השם שלנו הוא הדבר היקר ביותר שיש לנו, וכאשר אנו עומדים מאחורי עסק או משלח ידינו, אין ספק שהשם שלנו מקבל משמעות רחבה אף יותר. משמעותו של שם טוב היא קהל לקוחות, מוניטין והכנסות גבוהות. שהם כמובן, עמוד הטווח לכל עסק אשר מעוניין להצליח.

גם אם התפרסמו כתבות בגוגל אשר פוגעות בשם או במוניטין, או אף פרסום שלילי ברשת שאיננו לרוחנו ועושה לנו נזק, ניתן לטפל בכך. זאת נעשה באמצעות דחיקת המידע השלילי מתוצאות החיפוש בגוגל, ע"י דחיקתו לעמודים הרביעי, החמישי וכן הלאה בחיפוש התוצאות בגוגל. 

לביצוע עבודה זו יש להיעזר באנשי מקצוע בעלי ניסיון אשר יודעים דבר או שניים לגבי ניהול מוניטין ברשת. התוצאות בשטח, והמלצות מקולגות, הן אלו שיובילו אותך לאיש המקצוע הטוב ביותר למטרה. איש מקצוע מצוין יוכל לדחוק את התוצאות הלא רצויות אף לעמודים האחרונים בחיפוש התוצאות בגוגל.

כיצד זה נעשה?

מאחר שכיום, האלגוריתם של גוגל פועל על פי איכות, יצירת תוכן חדש ואיכותי עבור העסק שלך תקודם בגוגל ראשונה בתור, וכך למעשה תדחוק את התוכן הלא רצוי היישר אוב העמודים האחרונים של גוגל. תוכן איכותי אשר ייתן מענה עבור הגולש, תוכן מעניין וקריא, משרת את האינטרס של גוגל- שמירה על איכות התוכן. וכך גם את האינטרס שלך- הסרת התוכן השלילי או תוצאות החיפוש הלא רצויות היישר אל העמודים האחרונים של תוצאות החיפוש באינטרנט.

ואם שאלת את עצמך האם ניתן להסיר תוצאות שליליות או תוכן לא רצוי מגוגל באופן מוחלט, התשובה היא שהדבר הוא כמעט בלתי אפשרי. זאת להוציא את החריג של מחיקת תוכן זה ע"י המפרסם (כמובן פרט לתוכן המביע לשון הרע או פגיעה בפרטיות, שניתן להסיר עפ"י חוק באמצעות צו בית משפט). מאחר שהאתר המפרסם הוא בעל הסמכות היחיד לתוכן זה, הדבר איננו אפשרי בדרך אחרת.

מדוע לנהל את המוניטין שלי נכון ברשת?

כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש שירות, הוא לבטח יחפש תחילה באמצעות מנועי חיפוש באינטרנט כגון גוגל. הרשת נותנת מענה רחב מאד כמעט עבור כל שירות או כל אדם, היא נגישה ובמרחק לחיצה, והיא מזוהה עפ"י רוב כמקור אמין ונכון. כאשר הלקוחות הפוטנציאלים שלך יחפשו את השירות שאתה נותן או אותך בפרט, עדיף כמובן שהם יראו חוות דעת מצוינות, היענות וכמובן את מה שאתה רוצה שהם יראו בעסק שלך.

 

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק