קישורים חיצוניים

אי אפשר להפריז בחשיבות של שיווק ברשתות בעידן המודרני. אנחנו רואים זאת בכל מקום, שיווק נכון שווה הצלחה של העסק. זאת על ידי הגדלה של מספר הלקוחות ועל ידי בניית קהילה נאמנה, כזו שתמשיך לרכוש בבית העסק לאורך זמן באופן משמעותי. קידום ברשת יכול להיעשות בדרכים שונות. היום, יותר מתמיד, עולה הפופולאריות של קידום SEO. כלומר, קידום אורגני, כזה הנבנה בזכות אהדת ההמונים ולא על ידי מתן תשלום למנוע החיפוש של גוגל. במאמר הבא אנחנו הולכים לדבר על אחת הטכניקות הפופולאריות ביותר, הוא קידום אתרים באמצעות קישורים חיצוניים. נסביר במה מדובר, איך משתמשים בטכניקה הזו כמו שצריך ועוד. אם אתם רוצים לשמוע עוד, המאמר הבא מיועד עבורכם. בואו נתחיל.

כמה מילים על קידום אורגני

קידום אתרים הוא חשוב היום כיוון שרבים מאיתנו, אם לא כמעט כולנו, בוחרים לרכוש מוצרים שונים באמצעות הרשת. אנחנו כבר לא הולכים לקניון, עוברים בין החנויות ומקבלים החלטה. אלא, רבים מאיתנו, בוחרים להשתמש באינטרנט כדי למצוא מוצרים שונים אותם אנחנו מחפשים. מצד אחד הרי זו ברכה, שכן בתור בעלי עסקים אתם לא מוגבלים במתן שירות לאנשים ספציפים, כאלו שחיים בסביבה המיידית שלכם. מהצד השני, באופן הזה אי אפשר להתעלם מכך שהתחרות גדלה באופן דרמטי. קידום אורגני אם כן מאפשר לכם להגיע עם האתר שלכם למקומות הראשונים ברשימת החיפוש בגוגל. כך, אנחנו יכולים ליצור קהילה חזקה של גולשים. כאלו שירכשו מכם היום ומחר ויהפכו למעריצים הכי גדולים שלכם.

מה משפיע על קידום אורגני

למנוע החיפוש של גוגל יש אינטרס אחד ברור. התפקיד שלו הוא לדאוג לכך שכל גולש יקבל רשימת אתרים רלוונטית עבורו. כלומר, בכל פעם בה גולש רושם מילות חיפוש ברובריקה הריקה בגוגל, האלגוריתם סורק את כל האינטרנט במטרה להביא לאותו גולש רשימת אתרים רלוונטים, עם תכנים מעניינים וכן הלאה. איך האלגוריתם יודע לסווג איזה אתר הוא רלוונטי ואיזה לא? יש כל מיני פרמטרים שישפיעו על הבחירה של מנוע החיפוש, בין היתר, על כמות הגולשים שנכנסו כבר לאתר בעבר. כלומר, אם נצליח להוביל גולשים להיכנס לאתר ולהישאר בו, גולשים אחרים יחשפו לאותו אתר בתדירות גבוהה יותר. איך אנחנו מייצרים מסה ראשונית של גולשים באתר? את זה אנחנו עושים באמצעות קישורים חיצוניים.

כמה מילים על קישורים חיצוניים ואיך לרכוש כאלו

לפני שנצלול לפרטים בדיון על קניית חבילת קישורים, אנחנו צריכים רגע להבין במה מדובר. התפקיד של קישורים חיצוניים זה להשתמש באתרים פופולארים כדי להוביל את הגולשים לאתר שלנו. למשל, אם אתם בעלים של משתלה, סביר להניח כי התכנים באתר שלכם רלוונטים גם למי שחיפשו מידע על שיפוץ הבית. לכן, אם תבחרו לבצע קניית חבילת קישורים, תוכלו להכניס לאתר הפופולארי העוסק בשיפוץ הבית, תוכן ממנו יהיה קישור לאתר שלכם. אנחנו מדברים כמובן על תוכן רלוונטי לאתר בו ישובץ המאמר, כזה שיגרום לגולש לחשוב כי הוא בעצם צריך גם את השירות שאתם מציעים לו.

קניית חבילת קישורים לקידום מאפשרת לכם לשבץ תכנים וידע באתרים שונים ברחבי הרשת וכך, אתם מובילים באופן טבעי גולשים לאתר. באופן הזה, כאשר גולש חיצוני יחפש מידע בנושא הנוגע לנושא בו אתם מתעסקים, הרי שהאתר שלכם יקפוץ במקום גבוה ברשימת החיפוש בגוגל.

איך רוכשים קישור חיצוני

אתם יכולים ללכת על אחת מכמה האפשרויות הללו או על כולן:

  1. לפנות לבעלים של אתר פופולארי בבקשה לשיתוף פעולה: אם נמשיך את הדוגמא על האתר הנוגע לשיפוץ הבית, הרי שאתם יכולים לבקש ממנו לכתוב בכל שבוע מאמר מעניין על טיפול בצמחים וכדומה. הבעלים של האתר מקבל תוכן רלוונטי לגולשים ואתם מקבלים הזדמנות לעניין את אותם גולשים באתר שלכם ובשירותים שלכם. מטבע הדברים כדאי לשים לב לפני ביצוע הפניה, כי יש באמת קשר בין ההצעה שלכם ובין הצרכים הפוטנציאלים של בעל האתר.
  2. אתם יכולים לפנות לבעל מקצוע כדי לתכנן קדימה: הרבה פעמים שווה להשקיע כסף כדי לרכוש קישורים חיצוניים באמצעות איש מקצוע. זה ידע לסרוק את האתרים הרלוונטים עבורכם וכמובן הוא ידע להציע כסף לבעלי האתרים השונים כדי לעזור לכם לקדם את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר. בניגוד לקידום ממומן, כלומר, כזה שמשלם כסף למנוע החיפוש עצמו ולחברה גוגל, כאן, אנחנו משלמים אומנם, אבל רק כדי ליצור קהילה אמיתית, אורגנית, כזו שלא רק תיחשף לאתר שלכם אלא גם תרכוש ממנו בפועל.

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק