Skip to content
  • דף הבית
  • פרופיל חברה
  • קטלוג עבודות
    • אתר תדמית
    • חנות אינטרנטית
    • בניית אתרים לעסקים
  • בניית אתרי וורדפרס
  • בלוג דיגיטל
  • יצירת קשר
  • דף הבית
  • פרופיל חברה
  • קטלוג עבודות
    • אתר תדמית
    • חנות אינטרנטית
    • בניית אתרים לעסקים
  • בניית אתרי וורדפרס
  • בלוג דיגיטל
  • יצירת קשר
תפריט
  • דף הבית
  • פרופיל חברה
  • קטלוג עבודות
    • אתר תדמית
    • חנות אינטרנטית
    • בניית אתרים לעסקים
  • בניית אתרי וורדפרס
  • בלוג דיגיטל
  • יצירת קשר
EZpoint בניית אתרים
שיתוף ב print
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

5 סיבות שבגללן אסור להתפשר לא על פונקציונאליות ולא על נראות כשבונים אתר

פונקציונאליות

פונקציונאליות ונראות כחלק מבניית האתרים

במשך שני העשורים האחרונים חלו שינויים עצומים בכל הקשור לבניית ועיצוב אתרי אינטרנט, מיליארדי אנשים משתמשים ברשת האינטרנט לצורך מסחר אונליין ובכל יום נעשות מאות מיליוני עסקאות. הכוח של האתרים הוא עצום ובוני האתרים הבינו את החשיבות העצומה של תכנון נכון ומדויק של האתר. ניווט לא נכון באתר או פונקציונאליות לא מדויקת תעביר את הלקוחות שלכם במהירות למתחרים והסיכוי להחזירם הוא נמוך למדי.

אתר האינטרנט הוא הפנים של הארגון או החברה שלכם – הוא מייצג אתכם באופן מקוון. לפיכך, בניית ותחזוקת אתר מעוצב ופונקציונלי הופכת להיות הכרחית אם ברצונכם לשמור על נוכחות מדויקת, מקצועית, ונכונה באופן מקוון. למעשה, עיצוב אתרים ובנייתם בצורה נכונה, יכולה לעשות את ההבדל בין עסק מצליח לעסק מדשדש.

מה זה בכלל פונקציונליות של אתר ולמה היא חשובה כל כך?

משתמשי האינטרנט הגיעו לאתר שלכם בגלל סיבה מסוימת ובעקבות חיפוש באחד ממנועי החיפוש, יש שלל סיבות שבגללן הם הגיעו לאתר: הם מעוניינים לקנות מוצר מסוים, הם מחפשים אינפורמציה על מוצר או לקבל שירות, תמיכה ללקוחות, מבצעים, השוואת מחירים ועוד. פונקציונליות של אתר מוגדרת ע"י הקלות בה המשתמש יכול לנווט באתר, לקבל את האינפורמציה שהוא מחפש או לרכוש את המוצר שאותו הוא רוצה.

מהן הסיבות לכך שהאתר שלך חייב להיות פונקציונלי ובעל נראות מצוינת?

  • זמן טעינה מהיר – המשתמשים כיום, מפונקים ואין להם זמן לחכות עד שהאתר שלכם ייטען, ככל שהאתר יהיה איטי יותר, כך גדל הסיכוי למשתמשים מתוסכלים, כאשר הלקוחות שלך ממתינים לאתר שיטען – הם עלולים לעזוב לאתרים של המתחרים. חבל לאבד לקוח פוטנציאלי, רק בשל זמן טעינה של האתר עצמו או עמודים פנימיים בתוך האתר.
  • רספונסיביות – אם לא שמתם לב, אנחנו נמצאים בעידן חדש, בו רוב הגולשים מגיעים לאתרים דרך הסמארטפון שלהם. אם חווית הגלישה לא תהיה מותאמת לכל הפלטפורמות (דסקטופ, סמארטפונים, טאבלטים וכו') איבדתם נתח עצום מהלקוחות שלכם, לא חבל?
  • ניווט – חשוב שהאתר יהיה קל לניווט, אל תסבכו יתר על המידה את מה שניתן לעשות בפשטות. אפשרו למשתמשים שלכם למצוא את האינפורמציה הנחוצה להם בנוחות. משתמש שלא יודע איך להגיע לדף מסוים, יתייאש ויחפש את המידע במקום אחר.
  • אסטרטגיית תוכן – המוקד העיקרי של אסטרטגיית תוכן היא למעורבות נכונה של המשתמשים ויצירת תנועה, לידים ומכירות באתר. חשוב מאוד ליצור תוכן איכותי שהקהל שלכם רוצה וצריך, אפיון נכון יכול להנחות את המשתמשים לאינפורמציה שהם מחפשים. עיצוב נכון ותמונות רלוונטיות יעזרו למשתמשים שלכם להישאר זמן רב יותר באתר.
  • נגישות – כיום עפ"י חוק, כל אתרי האינטרנט חייבים להיות נגישים לפי כללים מסוימים, נגישות האתר אינה חשובה רק בגלל החוק, אלא גם בשל הערך החברתי שהאתר והחברה משדרים ללקוחות. אתר מונגש יקל על לקוחות מסוימים לרכוש וליהנות מהאתר שלכם וכך שני הצדדים יוצאים מורווחים.

תהליך של עיצוב אתרים מחייב תכנון מקדים והשקעת מאמצים, חשוב להבין מראש מהי מטרת האתר ולתכנן אותו כך שיענה לדרישות המקדימות. בניית האתר מחייבת מיומנות גבוהה במספר פרמטרים: פיתוח, אפיון ועיצוב כאשר יש לקחת בחשבון גם את נושא התוכן והשיווק האורגני על מנת שהאתר יגיע למספר רב יותר של לקוחות פוטנציאלים. חשוב שבכל שלב ובכל תחום תעבדו עם אנשי מקצוע מעולים – מכיוון שכל חוליה בשרשרת חשובה ויכולה להשפיע הן על פונקציונאליות והן על עיצוב ונראות האתר.

לקבלת מידע נוסף על בניית אתר לעסק שלך

התקשר כעת : 072-392-7680

קידום אתרים בגוגל

מידי רגע נתון, מאות ואם לא, אלפי אנשים מחפשים ביטויים שונים ברחבי האינטרנט. בכדי לגרום לגולשים להגיע לאתר שלכם, יש צורך לעשות את זה נכון.

המשך לקרוא
נוכחות דיגיטלית

ניהול מוניטין: כיצד תבחנו את הנוכחות המקוונת שלכם?

שימור מוניטין חיובי הוא עניין מורכב, אבל יש כמה דרכים פשוטות שיסייעו לכם לבחון האם אתם מצליחים במשימה או שמא יש צורך בחישוב מסלול מחדש

המשך לקרוא
להעזר בכרטיס ביקור

מי צריך להעזר בכרטיס ביקור דיגיטלי

להעזר בכרטיס ביקור דיגיטלי מי בעצם צריך להעזר כרטיס ביקור דיגיטלי? בעיקר אותם האנשים בהתלבטות לפני הקמת אתר אינטרנט. לרוב, המקצועות והתחומים שבהם כרטיס ביקור

המשך לקרוא
קידום אורגני לאתר

קידום אורגני לאתר שלך

קידום אורגני לאתר לאפשר חשיפה והגעת לקוחות בעלי אתרים רבים כיום מופתעים לגלות כי האתר המושקע והמרשים שלהם לא מצליח להניב תוצאות כפי שציפו ממנו.

המשך לקרוא
איזי פוינט
צרו איתנו קשר
עבור מידע נוסף, הצעות וכל מידע אחר, אנא מלא את הטופס הבא ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם האפשרי
  • דף הבית
  • פרופיל חברה
  • קטלוג עבודות
    • אתר תדמית
    • חנות אינטרנטית
    • בניית אתרים לעסקים
  • בניית אתרי וורדפרס
  • בלוג דיגיטל
  • יצירת קשר
תפריט
  • דף הבית
  • פרופיל חברה
  • קטלוג עבודות
    • אתר תדמית
    • חנות אינטרנטית
    • בניית אתרים לעסקים
  • בניית אתרי וורדפרס
  • בלוג דיגיטל
  • יצירת קשר
© Ezpoint פתרונות אינטרנט לעסקים
חייג עכשיו