אתר

איך לקדם אתר ב- 2021?

למרות שהמגמה כבר הייתה לגמרי איתנו וברורה כשמש, מגיפת הקורונה רק חיזקה אותה והאיצה אותה, כאשר הכוונה היא כמובן למעבר של מכלול היבטי חיים ועסקים למרחבים הדיגיטליים של האונליין. כך שהאינטרנט הפכה לסביבה עם יותר הזדמנויות ויותר אנשים המחפשים בה פתרונות ומוצרים, אך גם לסביבה תחרותית יותר. אם גם אתם שואלים את עצמכם איך מקדמים אתר ב-2021 ואיך להשיג תוצאות טובות מקידום אורגני בגוגל, מיד נסביר את הנושא.

עשו זאת בטבעיות – המגמה המרכזית בקידום אתרים היום

קידום אתרים בגוגל הוא תחום סופר דינמי, המשתנה ומתפתח כל הזמן, כאשר הוא בהחלט עדיין נותר אחד התחומים הכי מוצלחים ויעילים בשיווק דיגיטלי בכל הנוגע ליחס עלות-תועלת ומבחינת איכות התנועה שהאתר שלכם יכול לקבל. המון השתנה בשנים האחרונות בעולם הקידום וה-SEO, כאשר טכניקות שרק לפני כמה שנים היו רלוונטיות ואפקטיביות לגמרי היום הפכו לחלוטין לבלתי לגיטימיות ולא יעילות, בעוד שטכניקות אחרות הפכו למיינסטרים.

היום, כאשר גם מנוע החיפוש של גוגל וגם עולם ה-SEO בכללותו הפכו חכמים, מתקדמים ומורכבים טכנולוגית הרבה יותר מאשר בעבר, הלכה למעשה הדרך הכי טובה לקדם אתר היא "פשוט" לעשות את הדברים נכון, בצורה טבעית ואשר מספקת ערך לגולשים, בלי מניפולציות למיניהן. זה לא רק שטקטיקות אסורות של קידום אתרים הפכו לעוד יותר אסורות ומזיקות לאתרים אלא שגם יישום של טקטיקות כביכול כשרות אבל מניפולטיביות כלפי אלגוריתם החיפוש והדירוג או כלפי הגולשים הפכו למשמעותית פחות רלוונטיות ובעיקר פחות אפקטיביות ובעלות פוטנציאל לגרום לנזק.

המגמה המרכזית בתהליך קידום אתר בגוגל ב-2021 והלאה היא לעשות את הדברים בטבעיות, בלי מניפולציות, עם תוכן מעולה ובעל ערך וחוויית משתמש טובה ויעילה. כעת נסביר על 3 נושאים מהותיים וחשובים לטובת קידום אורגני בגוגל היום.

יישום חכם של Keyword Research ומחקר מתחרים

משהו שלא השתנה הרבה מאוד זמן בכל גרסה כלשהי של מדריך קידום אתרים אורגני הוא שהכל מתחיל במחקר מילות מפתח, כאשר היום אפשר בכיף להוסיף לזה גם ממחקר מתחרים. מילות המפתח היו ועדיין מרכיב חשוב בתהליך מוצלח וחכם של קידום אתרים בגוגל – אורגני וממומן.

תוך שימוש בכלים טכנולוגיים ייעודיים שבהחלט מקלים על העבודה, המידע המרכזי והחשוב שנוכל לקבל דרך מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים כולל למשל:

  • מה קהלי היעד הרלוונטיים מחפשים בהקשר למוצרים או לשירותים שאתם מציעים.
  • מה היקף החיפושים של נושאים ומילות מפתח מסוימים – כך נדע איפה להתמקד.
  • מה מילות המפתח ומונחי החיפוש שבהם המתחרים שלכם מצטיינים או חלשים.
  • מה, מתי ואיך הגולשים מחפשים אתכם ואת מה שאתם מציעים.
  • נגלה תחרותיות והיבטי תמחור לגבי מילות מפתח רלוונטיות – כדי לבחור בחכמה איפה להתמקד ואיפה כרגע התחרות קשה ויקרה מדי.
  • מה המתחרים שלכם עושים שעובד להם, כדי לשכפל ולשדרג עבור האתר שלכם.

תוכן מקורי ומעניין, תוכן עם ערך אמיתי

התוכן הוא בהחלט עדיין המלך בכל הנוגע לקידום אתרים אורגני ב-2021, אפילו ביתר שאת לעומת העבר. התוכן שאתם מייצרים הוא כלי שיווקי וקידומי מהמעלה הראשונה, כאשר תוכן טוב, מקורי, מעניין ובעל ערך אמיתי מספק ביצועים ומחזיר את ההשקעה. תוכן הוא לא רק טקסטים אלא גם סרטונים, פודקאסטים, תמונות, אינפוגרפיקות, פוסטים וכן הלאה. התוכן שלכם כולל את מה שבאתר עצמו וגם תכנים היקפיים, ליצירת מיתוג וגם להשגת קישורים נכנסים לאתר המקודם שלכם.

כמובן שבכל הנוגע לתכני טקסט, יש להפיק אותם בחכמה ותוך התבססות מושכלת על התוצאות של מחקר מילות המפתח.

לדאוג לאתר מבחינה טכנית באופן קבוע

בניית אתר מובנה ועובד היטב  לפי הסטנדרטים וההגדרות שגוגל בעצמה מקדמת, אתר המספק חוויית משתמש איכותית, הוא אתר שיקבל דירוגים טובים יותר למונחי חיפוש רלוונטיים. לכן עמוד תווך מרכזי בקידום אתרים בגוגל כיום הוא תחזוקה שוטפת של האתר שלכם מבחינה טכנית וטכנולוגית – מבנה אתר תקין, מערכת ניהול תוכן איכותית ומותאמת קידום אתרים, מהירות טעינה גבוהה, התאמה למובייל, אופטימיזציה מותאמת SEO ולפי הנחיות גוגל, אבטחה, דגש על UX/UI ושאר היבטים טכניים הנוגעים לתפקוד ותפעול האתר.

רוצים לשמוע עוד על קידום אתרים אורגני ושיווק דיגיטלי מנצח ב-2021 והלאה? צרו קשר היום ונשמח להתחיל לצעוד יחד בדרך לנוכחות דיגיטלית מעולה עבור האתר שלכם.

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק