מחירון בניית אתרים

אתר תדמית טוב חשוב לקידומו של כל עסק, מתחיל או ותיק. אך מכיוון שכל בעל עסק מחשב היטב את ההוצאות וההכנסות שלו, עליו להביא בחשבון בניית אתרים לעסקים כרוכה בהוצאות. עם זאת, חשוב לציין שמדובר בדרך כלל בהוצאות שכל עסק, גם המתחיל ביותר, יכול לעמוד בהן, גם אם ברמה הבסיסית וההתחלתית. ככל שמדובר באתר מורכב יותר, כן ההוצאות עליו יהיו גבוהות יותר.

אתרים לעסקים – אתרים שאי אפשר בלעדיהם

לפני שמתחילים לדבר על מחירון בניית אתרים לעסקים, כדאי שנדגיש שוב את חשיבותם של האתרים לעסקים. בימינו אין דבר כזה עסק ללא אתר. כל מי שרוצה לשווק את עצמו מוכרח שיהיה לו אתר אינטרנט:

  1. האתר הוא כרטיס הביקור של כל עסק.

אתר תדמית טוב נועד להציג את העסק באמצעות תכנים טובים, תמונות, סרטונים וכל גימיק אחר שאפשר להכניס לאתר הדיגיטלי. הגולשים יכולים להכיר טוב יותר את העסק שלכם באמצעות האתר שאתם משיקים. אם תשכילו לבנות את האתר בצורה מקצועית, תרכשו את אמונם של הגולשים ועד מהרה הם יהפכו ללקוחות. 

  1. מגדילים את החשיפה.

אתר שבנוי היטב יכול להגדיל את החשיפה. עם בנייה נכונה, תוך בחירה מחושבת של מילות מפתח וביצוע אופטימיזציה לעמודים, אפשר להביא את האתר האורגני למקומות הראשונים בגוגל. כמו כן, ניתן לחבר אותו לרשתות החברתיות ולהפיץ את הקישור במקומונים ואתרי חדשות מובילים, כך שהחשיפה של אתר כזה רק תלך ותגדל. 

  1. לא רק אתר תדמית.

אתר שנבנה כמו שצריך הוא הרבה מעבר לפרסומת או אתר תדמית. קיימת אפשרות לחבר את האתר לחנות מקוונת ובכך להגדיל את הרווחים. באמצעות החנות הזו אפשר למכור כל דבר, גם אם אין לכם חנות פיזית בפועל. היתרונות של החנות האלקטרונית גדולים. היא נגישה תמיד ללקוחות, והם יכולים לערוך בה קניות בערבים ובסופי שבוע, אינה מצריכה הוצאות על חשמל, מים וארנונה וגם אין צורך להחזיק עבורה עובדים או לעבוד במשמרות. מעבר לחנות המקוונת, האתר יכול להפוך לפלטפורמה לימודית להעברת קורסים, פלטפורמה למשחקים ועוד, הכול בהתאם למוצרים והשירותים שאתם מציעים. 

אילו גורמים עשויים להשפיע על בניית אתר האינטרנט?

ועכשיו נעבור למאפיינים המשפיעים על עלותו של האתר. באופן כללי, מחירון בניית אתרים לעסקים מושפע מגורמים שונים:

  • עבודת הקידום שנעשתה על האתר מקודם – אם מדובר באתר קיים, מקדמי האתרים בוחנים איזו עבודת קידום נעשתה בו ואילו דברים כדאי לשפר. אם יתברר שנעשו טעויות ויש צורך לתקן פעולות, העלות תהיה בהתאם. 
  • רמת כתיבת התכנים – לא לחינם התוכן הוא המלך. הוא משפיע על קידום האתרים, בייחוד אם יודעים לשלב את מילות המפתח בצורה טבעית. על כל פנים, מאמרי קידום פשוטים עולים פחות ממאמרי קידום מושקעים שבהם נעשה מחקר משמעותי על התחום שבו עוסק בעל האתר. 
  • עיצוב האתר – האם אתם מסתפקים ברמת עיצוב בסיסית, או שמבקשים להוסיף גימיקים ועיצובים מקוריים שונים. סרטוני תדמית לאתר, אנימציות מיוחדות וכדומה יעלו יותר כסף. 
  • באיזה סוג אתר מדובר – אתר תדמיתי בלבד יעלה פחות מאשר אתר מסחרי שבו צריך לבנות מערכת חיפוש וסינון מוצרים, וכן לחבר את האתר לחנות אלקטרונית עם עמוד מאובטח לרכישה. 
  • ביצוע מעקב אחרי האתר – גם כאשר האתר עולה לאוויר כשהוא בנוי ומעוצב, עבודת הקידום אינה מסתיימת. יש צורך לעקוב אחר הביצועים של האתר, לראות מה מתאים ומה לא ולוודא שהוא נשאר במקומות הראשונים בגוגל. עבור זמן העבודה הזה יש צורך לשלם למקדם אתרים או לחברת קידום אחת לחודש. 

מהו טווח המחירים בפועל?

מחירון בניית אתרים לעסקים משתנה בהתאם למטרת האתר ולחברה שאתם פונים אליה. באופן כללי, קיים הבדל בין פנייה לפרילנסר או לחברה גדולה לקידום אתרים. כך, אם אתם מעוניינים להקים אתר בסיסי, הקמתו תעלה בסביבות 4,000-5,000 שקלים אם תחליטו לפנות לפרילסר, ובאזור ה-30,000 שקלים אם תפנו לחברה. לצורך השוואה, אם תחליטו על אתר מכירות מתקדם יותר, הרי שפרילנסר יכול לקחת באזור ה-10,000 שקלים, בעוד חברה גדולה עשויה לקחת גם 50,000 שקלים. 

בוחרים את אנשי המקצוע הנכונים

מכל מקום, לא משנה למי אתם פונים כדי לבנות את האתר שלכם, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות הוא לבחון היטב את האדם או האנשים שאתם פונים אליהם. הגיעו לפגישה ראשונה עם הנציגים ועל תהססו לשאול כל מה שעולה על לבכם. בפגישה הראשונית אף אחד מהצדדים אינו מחויב. אתם מספרים על העסק והיתרונות, והנציגים מציגים לכם את תהליך העבודה עמם, בוחנים את המתחרים ואת קהל היעד שלכם ומבצעים אפיון. בסופו של דבר, חשוב שתשרור הבנה וכימיה טובה בין שני הצדדים. 

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק