וורדפרס – בוחרים פלטפורמה מנצחת לבניית אתרים

לא צריך להרחיב על כך שהאתר חשוב לכל עסק ועסק. בזכות אתר אינטרנט טוב ומתקדם אפשר להשיג חשיפה גדולה, למכור מוצרים, לשמור על קשר עם לקוחות קיימים ועוד. בימינו כל לקוח שמחפש שירות או מוצר, פונה אל מנוע החיפוש של גוגל או הרשתות החברתיות. כך שעסק שלא נמצא שם, פשוט לא קיים. אבל לפני הכול, חשוב לבחור את הפלטפורמה שבה אנו מתכוונים לבנות את האתר. זאת משום שהפלטפורמה שאתם בוחרים תלווה אתכם לאורך זמן רב ואיתה אתם תעבדו לאורך כל הדרך. 

מהי פלטפורמת וורדפרס?

וורדפרס היא אחת הפלטפורמות הנפוצות ביותר עבור בניית אתרים , אשר פועלת משנת 2003. מערכת זו כתובה בקוד PHP והקוד שלה הוא פתוח, כך שלמעשה כל אחד יכול לעשות בה את השימוש המתאים בו. בניית אתרי וורדפרס לעסקים הופכת לנפוצה יותר ויותר עם השנים, שכן המערכת מתאימה לכל עסק שתרצו להעלות על הדעת: חנות ספרים מקוונת, חנות בגדים, אתר טכנולוגי, משרד תדמית לעורך דין ועוד. 

מדוע כדאי לעבוד עם וורדפרס?

מעבר לכך שמדובר במערכת ידידותית למשתמש, בניית אתרי וורדפרס לעסקים אהובה על רבים ממגוון רחב של סיבות. קבלו את הסיבות הנפוצות:

  1. מדובר במערכת שמוצעת לכם בחינם.

מערכת וורדפרס כשלעצמה מוצעת למשתמשים בחינם, כך שניתן להוריד אותה, להתאים לאתר ולהמשיך להשתמש. מה שלא עולה בחינם הוא הדומיין והאחסון, ועל כך צריך לשלם בנפרד. על כל פנים, מכיוון שמדובר במערכת חינמית, אנשי מקצוע הגונים בתחום קידום אתרים אינם גובים הרבה כסף בתמורה לקידום בוורדפרס.

  1. ניתנת לשינוי בקלות.

כאמור, מערכת וורדפרס נבנית בקוד פתוח, כך שניתן להתאים אותה לכל מצב. לא מרוצים מעיצוב האתר? תוכלו לשנות אותו בקלות ובמהירות. כמו כן, בוורדפרס תמצאו מגוון רחב של תבניות עיצוב שאפשר להתאים לעסק. גם אם אתם מעוניינים לרענן את העיצוב מדי פעם, תוכלו לשנות את התבניות ועדיין להישאר עם אתר שמתפקד היטב. 

  1. תמיכה בקבצים שונים.

לא משנה איזו תמונה אתם רוצים להעלות או איזה סרטון אתם מעוניינים שיופיע באתר, בפלטפורמת וורדפרס הכול אפשרי. המערכת תומכת בסוגי קבצים רבים, וניתן להכניס אליה כל תוכן שרק תרצו.

  1. עם וורדפרס השמים הם הגבול.

כי אפשר לבנות כל אתר שרק תעלו על הדעת: בלוג, חנות מקוונת, אתר תדמיתי, אתר שנועד למכור קורסים מקוונים דרך האינטרנט ועוד. 

  1. טובה לקידום אתרים.

בניית אתרי וורדפרס לעסקים מומלצת על ידי מקדמים רבים בזכות העובדה שאתר וורדפרס מותאם לקידום אתרים. ניתן לעשות בו אופטימיזציה לעמודים ולהתאים אותם למנוע החיפוש של גוגל, או לכל מנוע חיפוש אחר שניתן להעלות על הדעת. 

אילו דברים צריך להביא בחשבון כאשר בונים אתר?

לאחר שיש לנו פלטפורמה טובה לקידום ובניית האתר, יש צורך לבחון כמה דברים שיעזרו לנו לבנות את האתר הטוב ביותר שניתן. כאשר בונים אתר, חשוב שנשאל את עצמנו שאלות משמעותיות כמו מיהו קהל היעד שאליו אנו מכוונים את האתר? מיהם המתחרים שלנו? איזה ערך מוסף אנחנו מביאים ללקוחות שלנו?

לאחר מכן, כדאי לתכנן את ניראות האתר. חשוב לבחון איזו מטרה אנו באים להשיג באמצעות האתר? האם מדובר באתר תדמית בלבד, בלוג או אולי חנות מקוונת למסחר אלקטרוני? כך או כך, חשוב שיהיה סדר ברור באתר האינטרנט והיררכיה טובה, כך שהגולש תמיד ידע היכן הוא ימצא ולאן עליו להגיע כדי ליצור קשר או לבצע תשלום. נוסף על כך, יש לדאוג לתוכן שכתוב היטב. התוכן חיוני לא רק מבחינת מילות המפתח, שאותן יש לשלב בדרך טבעית עד כמה שאפשר, אלא גם עבור מנוע החיפוש של גוגל באופן כללי. הזחלנים של גוגל בוחנים היטב את התוכן שאתם מעלים לאתר, והם יתעדפו אתרים בעלי תוכן מושקע שנותן ערך מוסף לגולש. 

ואי אפשר לדבר על בניית אתרי וורדפרס לעסקים מבלי להזכיר את העיצוב. כבר אמרנו שלוורדפרס יש מגוון רחב של תבניות עיצוב איכותיות, וכדאי לנצל אותן עד הסוף. כמו כן, מומלץ לחשוב היטב איזה עיצוב מתאים לאתר שלכם. כדאי לבחור את פלטת הצבעים המתאימה (לא מומלץ יותר מ-3 צבעים), בהתאם לסוג העסק. כך, לאתרים העוסקים בתחומים כמו טכנולוגיה ומחשבים יתאימו צבעים רגועים כמו אפור או כחול בהיר, והירוק על כל גווניו, יתאים לאתרים העוסקים בתחום הטבע, הטיפול או הבריאות. אם רוצים לשלב יותר צבעים, כדאי לבחור בצבעים מנוגדים כמו ירוק ואדום, צהוב וכתום ועוד. ולבסוף, העיצוב לא יכול להיות שלם ללא תמונות וסרטונים שאתם מעלים. חשוב לשלב אותם היטב בעיצוב הקיים. 

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק