בניית אתרים לעסקים קטנים

בניית אתרים לעסקים קטנים: עסק קטן, אתר גדול

בשנים האחרונות תחום בניית אתרים לעסקים קטנים או גדולים הפך לתחום מוכר לכל דבר ועניין. כל בעל עסק מבין שהוא זקוק לאתר אינטרנט כדי לקדם את השירותים והמוצרים שהוא מציע, עליו ליצור אתר אינטרנט איכותי שכולם ירצו לבקר בו. כי בימינו מרבית האנשים מחפשים שירותים  נחוצים באינטרנט, או גולשים ברשתות החברתיות ונתקלים בפרסומים של מוצרים. הם מסתמכים פחות על פרסומות ברדיו בטלוויזיה או על שלטי חוצות. כך שכל עסק שרוצה להחזיק את הראש מעל המים ולוודא שהמתחרים לא משיגים אותו, צריך אתר אינטרנט איכותי.

כל היתרונות של בניית אתרים לעסקים קטנים שכדאי להכיר

עסקים קטנים צריכים לעבוד קשה כדי להצליח מול מתחרים גדולים. פעמים רבות מדובר בעסקים שרק התחילו את דרכם, או בעסקים שעדיין מדשדשים אל מול העולם הגדול. כך או כך, קבלו את כל היתרונות של בניית אתרים לעסקים קטנים שכדאי בהחלט להכיר:

  1. קטן, גדול – באינטרנט זה לא משנה.

סוד הקסם של בניית אתרים לעסקים הוא שהכלים שנועדו לצורך בניית האתר הם אותם כלים הן עבור עסק קטן והן עבור עסק גדול. גם אם מדובר בעסק של פרילנסר או עסק שכולל שלושה עובדים וחתול, עדיין אפשר להשתמש במגוון רחב של תוספים, עיצובים ותכנים איכותיים כדי להרים אתר גדול שמציג כראוי את כל המוצרים והשירותים של העסק הקטן. 

2. פרסום בעלויות נמוכות יותר.

עלות פרסום באתר האינטרנט נמוכה יותר מפרסום ברדיו, מקומונים, עיתונים או ערוצי טלוויזיה. מסיבה זו, בניית אתר האינטרנט מתאימה לכל אחד. העלויות ההתחלתיות של בניית האתר אינן גבוהות, וככל שמתקדמים עם העסק וצוברים יותר ניסיון ועל הדרך גם הכנסות, אפשר להשקיע יותר באתר. 

3. דרכי פרסום מגוונות.

בניית אתרים לעסקים קטנים יכולה להוביל את בעל העסק לכיוונים שונים. לדוגמה, קיימת אפשרות לערוך סרטון תדמיתי לעסק ולהיות מקוריים קצת יותר מהמתחרים שלכם. ניתן להצטרף לרשתות החברתיות ולפרסם את האתר משם או להופיע במקומונים באינטרנט ובאתרי חדשות מובילים. השמים הם הגבול כאשר רוצים לפרסם את העסק.

4. פותחים חנות אלקטרונית.

מעוניינים להרחיב את העניינים בעסק? זה הזמן לפתוח חנות מקוונת באינטרנט. חנות כזו מביאה רווחים טובים, אם בונים אותה נכון. ברגע שאתם מאפשרים ללקוחות לבצע תשלומים אונליין בצורה מאובטחת, הם ישמחו לבצע רכישות דרך החנות. החנות האינטרנטית של האתר שלכם יכולה למכור הכול: קורסים, ספרים, בגדים, מוצרי קוסמטיקה ועוד. כך שאם כבר יש לכם חנות פיזית קטנה, כדאי לצרף אליה גם חנות מקוונת להגדלת הרווחים. 

5. ניתן לעקוב אחר פעילות האתר.

אם יש לכם אתר אינטרנט, תוכלו לעקוב אחר פעילות הגולשים ולדעת כמה כניסות היו לכם ביום, כמה רכישות ביצוע הגולשים וכדומה. ברגע שיש לכם מידע חיוני כל כך, ניתן לנתב אותו לטובתכם, לבדוק מה עובד ומה לא ולנצל את הידע הזה כדי לבנות אתר טוב יותר. 

6.קל לבצע שינויים ולשמור על רעננות.

כאשר מדובר בפלטפורמה דיגיטלית כמו אתר אינטרנט, קל לשנות בו דברים. זאת לא חנות פיזית או משרד שבו אתם צריכים להזמין במיוחד שיפוצניקים כדי לצבוע את הקירות מחדש. באתר ניתן לשנות בקלות את פלטת הצבעים, להחליף סרטון אחד באחר או לעדכן את התוכן הכתוב. 

7. שמירה על קשר עם לקוחות.

אתר שבנוי היטב מאפשר לכם לשמור על קשר עם לקוחות קיימים. תוכלו לעדכן את הלקוחות בכל מה שקורה בזכות שליחת כתובת האתר לרשימת התפוצה באימיייל או בהודעת SMS. מדובר בדרך ידידותית שנועדה לחזר אחר הלקוח, לתת לו את כל המידע הרלוונטי ולאפשר לו להיכנס לאתר בכל שלב שבו הוא יזדקק לכך. 

איך בונים אתר טוב?

בעלי עסק קטן? השתכנעתם שאתם צריכים לבנות אתר אינטרנט טוב כדי להתמודד מול המתחרים? אחד הדברים הראשונים שצריך לעשות הוא לפנות לאיש מקצוע כדי לבנות את האתר. לא מומלץ לנסות ולבנות את האתר לבד, שכן אתם עלולים לגלות שמדובר במלאכה מורכבת ואף בלתי אפשרית עבור מי שמעולם לא בנה אתר בחייו. מקדם אתרים מקצועי העוסק בבניית אתרים במשך שנים רבות, יודע לנצל את הידע שלו כדי לעזור לכם. כך למשל, לפני בניית האתר מבצעים אפיון ללקוח כדי לבדוק מיהם המתחרים הפוטנציאליים שלו בשוק, מהם המוצרים שמציע הלקוח ומהו הערך המוסף שהוא מביא עמו. לאחר מכן, עוברים לשלב בניית האתר כאשר לוקחים בחשבון מאפיינים שונים כמו חקר מילות המפתח שיעזרו לקדם את האתר, העיצוב הכללי שלו, מהירות הטעינה, הרספונסיביות לנייד, איכות התכנים, העלאת תמונות וסרטונים עדכניים ועוד. 

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק