Skip to content
  • ראשי
  • פרופיל החברה
  • בניית אתרים לעסקים
  • בניית אתרי וורדפרס
  • קטלוג עבודות
    • אתר תדמית
    • חנות אינטרנטית
  • בלוג דיגיטל
  • צור קשר
  • ראשי
  • פרופיל החברה
  • בניית אתרים לעסקים
  • בניית אתרי וורדפרס
  • קטלוג עבודות
    • אתר תדמית
    • חנות אינטרנטית
  • בלוג דיגיטל
  • צור קשר
תפריט
  • ראשי
  • פרופיל החברה
  • בניית אתרים לעסקים
  • בניית אתרי וורדפרס
  • קטלוג עבודות
    • אתר תדמית
    • חנות אינטרנטית
  • בלוג דיגיטל
  • צור קשר
EZpoint בניית אתרים
שיתוף ב print
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

ירידה בדירוג – איך מתמודדים עם ירידה חדה בדירוגי האתר?

ירידה בדירוג

ירידה בדירוג ודרכי התמודדות

בעלי מקצוע ועסקים אשר מחזיקים ברשותם אתרי אינטרנט פעילים, יכולים למצוא בקלות רבה יחסית את הסיבה לעלייה או ירידה בכמות הפניות אליהם. כל מה שהם צריכים לעשות זה לבחון את המיקומים של האתר שלהם בביטויים שונים בגוגל. ברגע שהאתר מדורג גבוה בביטויים פופולאריים, הם ייהנו מחשיפה גבוהה וסביר להניח שזה יוביל לפניות רבות של גולשים, בין אם זה דרך האתר ובין אם זה בטלפון. ברגע שיש ירידה בדירוג, אז אפשר להרגיש אותה גם בירידה בפניות של גולשים, מאחר וככל שהאתר יורד בדירוג, כך הוא מקבל פחות חשיפה.

לכן באופן טבעי המטרה בתהליך קידום בגוגל, הוא להביא לידי כך שהאתר ידורג כמה שיותר גבוה בביטויים פופולאריים שקשורים לתחום בו עוסק האתר. תמונת מראה של מטרה זו, ברגע שיש ירידה בדירוגים, אז צריך להבין למה זה קורה, איך עוצרים אותם ומשנים את המגמה.

לפני שאנחנו נסביר כיצד עושים את זה, חשוב להדגיש שתי נקודות משמעותיות:

נקודה ראשונה, קידום בגוגל הוא תהליך שחייב להתבצע באופן עקבי, רציף, ללא הפסקות. גם אם האתר מדורג במקום הראשון בגוגל בביטויים פופולאריים, צריך להמשיך וללחוץ על הגז ולעבוד. אחרת, אתרים אחרים יעברו אותו והוא ירד בדירוג.

נקודה שנייה, צריך לשים לב לתהליך הזה בצורה הגיונית. כלומר, אם נניח אתר יורד בדירוג מקום אחד, זה עדיין לא מלמד על מגמה. יכול להיות שזה מקרי לגמרי. צריך לבחון את זה שוב בשביל לראות שאכן מדובר בירידה שצריך לטפל בה.

מה עושים בשביל לטפל במקרים של ירידה בדירוג

ראשית, צריך לבחון מה עשינו והאם ביצענו את הדברים הנכונים. למשל, אם התוכן שהזנו לאתר ולמקומות אחרים שקישרו אליו, אכן היה התוכן המתאים או שהוא פגע באתר. אם הקישורים שבנינו עובדים או שהם לא תקינים. האם שיתופי פעולה שיצרנו, עדיין קיימים או שהצד השני ביטל אותם.

שנית, אנחנו צריכים לבחון האם חלו עדכונים בגוגל ובדרישות של מנוע החיפוש. יכול להיות שאנחנו עובדים על פי כללים שהשתנו, ולכן אין להם משמעות. לכן גם צריך להיות כל הזמן מעודכן בדרישות של גוגל.

שלישית, צריך לבחון את הביטויים בהם ירדנו, מי עבר אותנו, ולעבוד עליהם בצורה ספציפית. העבודה יכולה לבוא לידי ביטוי בתכנים פנימיים וחיצוניים, קישורים, ובאמצעים אחרים שיכולים לעזור לנו.

איך אנחנו יכולים לבחון את זה

לשמחתנו, יש מספיק כלים שיכולים לעזור לנו לבחון איפה אנחנו נמצאים בכל ביטוי וביטוי. אנחנו יכולים לבחון את המגמות ולראות האם באמת מדובר במקרה של ירידה בדירוג או במשהו מקרי, תקופתי.

עלינו לבדוק את השינויים לאורך זמן ולבחון האם גם חלה ירידה במקביל, גם ברמת הגלישה באתר ובכמות האנשים שנחשפו לעמוד שלנו באותו ביטוי בו חלה ירידה. חשוב מאוד לציין שכל נושא של בניית אתרים עשוי להשפיע דירוג האתר והקידום שלו. למשל אתרים שאינם רספונסיבים ו/או אינם מותאמים לדרישות של גוגל עשויים להוות בעיה בתחום והקידום. לכן חשוב מאוד שמקדם האתרים יהיה עם היד על הדופק בכל מה שנוגע לשינויים של הדרישות של מנוע החיפוש ולעיתים גם לבצע שינויים ברמת בניית האתר.

לקבלת מידע נוסף על בניית אתר לעסק שלך

התקשר כעת : 072-392-7680

תיקון מחשבים ניידים

תיקון מחשבים ניידים – תקלות נפוצות שכדאי להכיר המחשב הנייד, או המחשב הנישא הינו מחשב קטן וכאמור – נייד. יש לו יכולת ייחודית להתקפל וכך

המשך לקרוא
שיווק דיגיטלי

חשיפת המותג שלך אונליין, כיצד מתחילים?

חשיפת המותג שלך אונליין, כיצד מתחילים? בשעה טובה, החלטת להגשים את החלום ולהפוך את הרעיון הנפלא שלך לעסק משגשג. פתחת אתר, ראית את המוצר החדש

המשך לקרוא
לגרום לאתר להופיע באינטרנט

איך לגרום לאתר להופיע באינטרנט?

לגרום לאתר להופיע באינטרנט כאשר יש לנו עסק אנחנו רוצים באופן טבעי להגיע לכמה שיותר לקוחות. אחת הדרכים הכי יעילות בתקופה בה אנחנוחיים להשגת לקוחות

המשך לקרוא
אתר מכירות

הדרך הנכונה לניהול המוניטין שלך ברשת

לעיתים קורה כי ישנם מצבים בהם חברות גדולות כקטנות, ואף אנשים פרטיים נתקלים במצבים בהם מתפרסמות כתבות או תוצאות חיפוש ברשת שפוגעות בהם, בשמם ובמוניטין

המשך לקרוא
איזי פוינט

עורך דין בקר אברהם

צרו איתנו קשר
עבור מידע נוסף, הצעות וכל מידע אחר, אנא מלא את הטופס הבא ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם האפשרי
  • ראשי
  • פרופיל החברה
  • בניית אתרים לעסקים
  • בניית אתרי וורדפרס
  • קטלוג עבודות
    • אתר תדמית
    • חנות אינטרנטית
  • בלוג דיגיטל
  • צור קשר
תפריט
  • ראשי
  • פרופיל החברה
  • בניית אתרים לעסקים
  • בניית אתרי וורדפרס
  • קטלוג עבודות
    • אתר תדמית
    • חנות אינטרנטית
  • בלוג דיגיטל
  • צור קשר
© Ezpoint פתרונות אינטרנט לעסקים - עורך דין בקר אברהם
חייג עכשיו