ייעול פרסום ברשתות חברתיות

ייעול פרסום ברשתות חברתיות באמצעות וידאו

סרטון וידאו טוב יכול לחולל פלאים לדפי הנחיתה שלכם וגם לעמוד הבית. אבל ניצול נכון וטוב של ועבודה נכונה של ייעול פרסום ברשתות חברתיות יהיו הרבה יותר אפקטיביים. הנה ארבע דרכים לכך, בדוקות ויעילות

מחקרים מראים שברשתות החברתיות הפופולאריות, סרטוני וידאו אפקטיביים הרבה יותר מכל סוג אחר של פוסט להשגת מעורבות (engagement).

בפייסבוק, למשל, וידאו מקבל פי 2 יותר תשומת לב מאשר קישורים, פי 2.7 יותר מעורבות מאשר תמונות ופי ארבעה(!) יותר מעורבות מאשר טקסטים. הפקת סרטון שיווקי איכותי תחולל פלאים במעורבות גולשים בדף הפייסבוק שלכם, כל עוד הוא יהיה עשוי נכון.

ארבעה סוגי סרטונים שמעוררים מעורבות ועובדים על ייעול פרסום ברשתות חברתיות

בנפרד מהשיווק והפרסום של האתר שלכם ובהתאם לרשת החברתית בה אתם פעילים – פייסבוק, אינסטגרם או יוטיוב – הפיקו סרטונים קצרים וענייניים, ורצוי עם טיפת הומור, מאחד או יותר מסוגי הווידיאו הבאים:

תגובה לחדשות או נושאים שבחדשות

והכוונה היא לא לנעשה בעזה, למרות שגם זה עניין חשוב. הכוונה שלנו היא לעניינים ונושאים מקצועיים. תגובה או ביקורת על מכשיר סלולר חדש, למשל, תעניק לכם תדמית של מומחים. היא גם תעורר עניין לשיתוף – כיון שהנושאים הם נושאים מדוברים – ותעודד אנשים להצטרף לשיח.

שימו לב שהסרטון יכסה תשובות לשאלות כגון "מה קרה", "במה השתנו דברים" ו"מה יש לעשות בהקשר לכך."

השתמשו ב- STORY כדי לעורר רגש

חלק גדול מהאהדה כלפיכם וכלפי המותג שלכם לא קשור בכלל במוצרים שלכם; הוא קשור בכם, ובמי שאתם ומה שאתם מאמינים בו.

ראיתם משהו שעשוי לעורר רגש או חמלה? אי צדק שאתם מוכנים להשקיע זמן או כסף כדי לתקן אותו? השתמשו בו כדי לעורר מעורבות אצל אחרים. על הדרך תזכו לאהדה ולתגובות חיוביות.

סרטון לימודי

"איך עושים משהו?" איך מרכיבים, מפרקים או מחברים?

סרטוני "עשה זאת בעצמך" טובים ויעילים ממצבים אתכם כמומחים בתחום והם מעוררים עניין אצל מגוון גדול של אנשים.

אם יש לכם אביזר או כלי עבודה שאתם מוכרים, השתמשו בו בצורה הזו כדי להדגים את היעילות שלו. זה יהיה הרבה יותר אפקטיבי מאשר אם תעמדו מול המצלמה ותדברו על מעלותיו של המוצר.

סרטונים כאלה טובים מאוד ליוטיוב לטווח ארוך ובפייסבוק – בטווח קצר (למכירת האביזר, למשל).

מה קורה שם, מאחורי הקלעים?

הסקרנות הרגה את החתול לא פעם, וכך גם לקוחות: כל אחד רוצה לראות איך מייצרים את המוצר שהוא קונה או מי הם האנשים שמאחורי הקלעים ואיפה הם עובדים.

השתמשו בסרטונים כאלה כדי לעורר עניין במוצר, כדי לגייס עובדים(!) איכותיים וכדי למכור מוצרים שהם ייחודיים או מורכבים; ככל שמדובר במוצר מעורבות גבוהה יותר, כך יש עניין ללקוח בסרטונים מסוג זה.

לאן מתאימים? יוטיוב היא רשת מעולה לשם כך.

ולסיום, מילה מכירתית: אל תתביישו לבקש קליק או להציע קנייה בסוף סרטון אלא להפך: אמרו לצופה מה אתם מבקשים ממנו עכשיו. בנוסף, תכננו את הווידיאו כך שניתן יהיה להבין אותו גם בלי קול, על סמך כתוביות או פעולות מצולמות. זה חשוב מאוד!

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק