חנות אינטרנטית
חנות אינטרנטית (חנות וירטואלית) היא פלטפורמה אידיאלית להצגה ולהצעת מוצרים ואמצעי מכירה ראשון במעלה. גלומים בה יתרונות רבים וחסרונותיה מועטים. היא פתוחה, נגישה וזמינה כל הזמן, 7\24 בניגוד לחנות פיזית שמוגבלת בשעות פעילות. היא מאפשרת בחירה חופשית וללא לחץ במקום ובזמן הנוחים לכם. חנות כזאת מציגה ומציעה מגוון מוצרים במסודרים בקטגוריות שונות, נבדלות, המקלות על החיפוש ועל מציאת המבוקש.
בניית חנות אינטרנטית
בדיוק כמו חנות רגילה גם חנות אינטרנטית אמורה להיות מעוצבת יפה, מסודרת ונקייה, מזמינה. היא אמורה להקל על הלקוח הפוטנציאלי. כאשר מדובר בחנות מקוונת יש חשיבות עליונה לעיצוב ולחוויית המשתמש. גם חנות כזאת היא בראש ובראשונה אתר, וככזה בעליו לא יכולים להרשות לעצמם רישול ואי סדר. גולש שלא ימצא עניין בתוך כמה שניות יעבור לאתר אחר, אלא אם כן קיבל המלצה חמה ומיוחדת על החנות הספציפית, בידיעה כי בה הוא ימצא את מבוקשו. לא כל חנות ברשת היא חנות כזאת. התחרות קשה.
חנות מקוונת חוסכת עלויות רבות. האחזקה שלה זולה. עם זאת בעליה נדרשים להיות כל העת עם האצבע על הדופק, להעשיר אותה במוצרים, להציע מבצעים, לדאוג שיהיה בה כל מה שגולשים מחפשים. היא אמורה לאפשר ביצוע הזמנה ותשלום עליה בפשטות. חנות אינטרנטית היא חנות שקטה, כמעט ללא רעשי רקע. תהליך החיפוש והבחירה בה נעשים בתנאים מיטביים.
שיודעת למכור יותר
- פרויקטים נבחרים
מה אומרים עלינו הלקוחות שלנו?

מדוע כדאי לבנות חנות אינטרנטית עם EZpoint ?
אנו בונים אתרים מסחריים אשר כוללים מערכת סליקה ופירוט רחב על כל מוצר, המומחים שלנו ידאגו. שהחנות האינטרנטית שלך תהיה הכי נוחה שיש לרכישת מוצרים גם במחשב וגם במובייל. הצוות שלנו מתמחה בעיקר בבנייה והקמה של חנויות וירטואליות מכל סוג. באתר שלנו תוכלו לראות מגוון רחב עבודות של אתרי מסחר וקטלוג ולהתרשם מהרבה לקוחות מרוצים שקיבלו שירות בוטיק במחירים מפתיעים.
תהליך שיכול לקחת זמן – אבל בסוף משתלם!
צריך לזכור – הקמת חנות וירטואלית הוא תהליך ארוך אשר דורש לא מעט סבלנות ואפיון מקיף ועמוק – אם הציעו לכם בניית חנות וירטואלית במחירים מחשידים, המורה לדלוק לכם נורה אדומה! וטוב שהגעתם למאמר זה והמשכתם לקרוא עד כאן!
מה עושים במסגרת בניית חנות וירטואלית?
- אפיון תפריט וחווית משתמש
- העלאת מוצרים ואפיונם
- בניית מערכת נוחה למוכר
- בניית מערכת נוחה לצרכן
- השמת דגש רב על UI \ UX
כמובן שיש עוד מגוון רחב של אלמנטים שיש לשים עליהם דגש בעת הקמת חנות וירטואלית וחשוב מאוד להשאיר את החנות עצמה נאמנה למיתוג הלקוח.
לא רק בניית אתר תדמית מתבצעת על בסיס הנחת עבודה כי האתר הוא חלון הראווה של העסק וכרטיס הביקור שלו. גם חנות אינטרנטית היא כזאת- בעיקר העמוד הראשי שלה, דף הבית. מכאן נובעת חשיבותו המכרעת של העיצוב, האמור לשרת את ליבת העסק, את רוחו, את ה"אני מאמין" שלו ולהדגיש גם ואולי בעיקר בעיצוב ובמסר החזותי את היתרון היחסי שלו על פני המתחרים. הסדר בחנות הוא קריטי, היות שהעדרו מקשה מאוד על הגולש המחפש את מבוקשו. אם הוא יתקשה למצוא את מבוקשו הוא עלול לעזוב את החנות ולחפש בחנות אחרת. אתם ודאי לא תרצו לאבד לקוחות ולהפסיד לקוחות פוטנציאליים רק בגלל העדר סדר.
על מנת לשווק באופן יעיל את העסק שלכם חשוב לנצל פלטפורמות אינטרנטיות קיימות, לרבות רשתות חברתיות. קידום בפייסבוק עשוי להזניק את העסק שלכם לגבהים חדשים, לפתוח בפניכם אופק לקהלי יעד חדשים ומגוונים. הרשת החברתית המובילה מהווה מנוע ומנוף שיווקי יעיל ועצמתי אין כמוהו.
השורה התחתונה מהדהדת ומעצימה את השורה הראשונה. אכן כן: חנות אינטרנטית- הדרך הטובה ביותר למכור מוצרים און ליין! חשוב לאפשר ללקוח לקבל תשובות על שאלות שהוא עשוי לשאול בתהליך החיפוש שלו את המוצר המבוקש. זמינות היא מרכיב חשוב ביותר. הלקוח הפוטנציאלי רוצה לדעת ש"יש עם מי לדבר"; שהוא יוכל לקבל מענה אנושי, למידע, לייעוץ ואולי אף לקבלת מחיר מיוחד.
חווית משתמש בחנויות אינטרנטיות
הקמת חנות וירטואלית תחשוף את העסק שלך לאלפי לקוחות פוטנציאלים חדשים.