אתר עם מערכת ניהול תוכן

בניית אתר וורדפרס באיזי פוינט ודרכי אחסון

בניית אתר וורדפרס היא כיום הפיתרון הנוח והפשוט ביותר לתפעל ולנהל את התוכן של האתר שלכם ללא עזרה של איש מקצוע. הנה כמה נקודות חשובות על בניה ואחסון אתר וורדפרס.

וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן הנפוצה ביותר כיום בעולם בתחום בניית האתרים, והינה המערכת הקלה והפשוטה ביותר לתפעול, אפילו למשתמש אשר אינו מבין כלום בעולם התיכנות. לאחר למידת הבסיס, השימוש בוורדפרס הוא אינטואטיבי לחלוטין, עובדה אשר הופכת את ניהול התוכן באתר לפעולה זריזה ופשוטה. הורדת מערכת וורדפרס היא חינם, אתם מנהלים את התוכן באופן עצמאי ואין צורך במתכנת צמוד, לכן גם מבחינה כלכלית היא בהחלט עדיפה. לגבי עיצוב אתר וורדפרס קיימות מספר אופציות – שימוש בתבניות הקיימות במערכת בחינם, בחירת עיצוב מיוחד בעלות נוספת אשר נעה בין מאות לאלפי שקלים, או שכירת מעצב גרפי לעיצוב האתר. עלות שכירת מעצב גרפי בדרך כלל לא ירדת מכמה אלפי שקלים.

לגבי אחסון אתר וורדפרס, בחירת השרת בו יתאחסן האתר שלכם תלויה גם בגודל האתר, כאשר לעסק קטן עם אתר קטן מומלץ לאחסן את אתר הוורדפרס בשרת שיתופי בעלות מאוד נמוכה. אתר גדול יותר מומלץ לאחסן בשרת יעודי, אך העלות מאוד גבוהה (כמה מאות שקלים בחודש). שימו לב שאתם בוחרים בקפידה את חברת איחסון השרתים בה תבחרו לאחסן את אתר הוורדפרס שלכם, מאחר וחברות שונות אולי נראות כאילו מציעות את אותם שירותי אחסון, אך בפועל השירות בהמשך עלול להיות לא מקצועי והמענה יכול להיות איטי. אם האתר שלכם פונה בעיקר לקהל ישראלי,  רצוי לבחור בחברת אחסון אתרים ישראלים בכדי שקצב הגלישה באתר יהיה הכי מהיר וקידום האתר יהיה פשוט יותר.

פנו אלינו עוד היום לשמוע יותר על בניית אתר וורדפרס ואחסון אתר וורדפרס, והצוות המקצועי של איזי פוינט ישמח לעזור.

איך הצוות של איזי פוינט יוכל לעזור לכם להיות מעל המתחרים שלכם?

  • בעזרת מומחי ה- UX\UI שלנו אשר דואגים לעיצוב נקי ומזמין ולחווית משתמש ברמות הגבוהות ביותר
  • בעזרת כותבי התוכן המקצועיים שלנו אשר דואגים לכתוב טקסטים ענייניים,מרתקים, איכותיים ומניעים לפעולה.
  • בעזרת אנשי ה-SEO שלנו אשר דואגים שהמודעות שלכם במנועי החיפוש באמת יימשכו קהל אל האתר.
  • בעזרת המתכנתים המקצועיים שלנו אשר דואגים שהעבודה הטובה לא תראה רק מבחוץ, אלא גם מאחורי הקלעים.

בעזרת מנהלי התיק שלנו אשר דואגים להיות אתכם בקשר רציף ולעדכן אתכם בכל המתרחש משלב האפיון ועד לשיווק האתר במנועי החיפוש והרשתות החברתיות.

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק