בניית אתרי וורדפרס

בניית אתרי וורדפרס הפלטפורמה המובילה בעולם לבניית אתרים

מערכת וורדפרס נחשבת לפשוטה מאוד להבנה ולתפעול, כלומר אינכם צריכים להיות מתכנתים על מנת להבין מה קורה "מאחורי הקלעים של האתר שלכם". אחרי שהאתר עלה לאוויר, תוכלו להיכנס למערכת הניהול שלו, לראות איך התוכן בנוי ואפילו להוסיף או לשנות אותו – לפי רצונכם ומבלי להסתבך או להיות תלויים באף אחד אחר.
העובדה שגם מנהלים של חנויות ירקות, בעלי עסקים של אופנה או מנהלים של בוטיק קוסמטיקה למשל, שמקימים אתר עסקי, יכולים לגשת אליו בקלות ולהבין מייד מה קורה בתוכו- מקלה מאוד על החיבור של בעלי העסק אל האתר. עבור מי שמורגל בניהול חנות פיזית והמעבר לאונליין הלחיץ אותו, השימוש בוורדפרס הוא נוח מאוד והופך את המעבר לעולם הוירטואלי לפשוט הרבה יותר. 

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

פרויקטים נבחרים

תנו לנו להראות לכם מה אנחנו יודעים לעשות הכי טוב

בניית אתרי וורדפרס – למה זה כדאי?

מערכת וורדפרס נחשבת לפלטפורמה שגוגל "אוהב". המשמעות בפועל היא, שכאשר בניית אתרים לעסקים מתבצעת על הפלטפורמה הזו, מנוע החיפוש הגדול והחשוב בעולם יכול למצוא את האתר שלכם הרבה יותר בקלות. זה חיוני לכם, כבעלי עסקים, משתי סיבות עיקריות:

  1. הגולשים ברשת יכולים למצוא אתכם בקלות – וורדפרס מאפשרת שילוב של טקסט, תמונות וגם סרטונים בצורה נוחה ולא מסובכת. בכל "סוג" תוכן שכזה, אתם יכולים להכניס מילות מפתח שכיחות. כאשר הגולש מחפש, לדוגמה, את הביטוי "חנות ירקות" שאתם שילבתם מלכתחילה בכל סוגי התכנים באתר, לרבות בתיוג תמונות, הסיכוי שהקשת הביטוי תוביל ישירות אל האתר שלכם – עולה באופן אוטומטי.
  2. בהמשך ישיר לסעיף הקודם, בניית אתרים בוורדפרס מסייעת להעשרת האתר בתוכן מגוון. כתיבת פוסט חדש, העלאת תמונה של מוצר חדש וכדומה – כל אלו הן פעולות שתצטרכו, יש להניח, לבצע על בסיס קבוע. ככל שהתוכן אצלכם באתר העסקי יהיה מעניין ומגוון יותר, גוגל תזהה את האתר כאיכותי יותר ותעלה אותו בסולם התוצאות המופיעות בפני הגולש.

השימוש במערכת וורדפרס פותח עבורכם עולם שלם של אפשרויות עיצוב לאתר העסקי. כל הרעיונות שעולים בראשכם, החזון עסקי, הוויזואליות של החנות הפיזית במידה שישנה כזו – כל אלו יכולים להיות "מתורגמים" לרשת ולהפוך לאתר אינטרנט יפהפה ומושקע, שהגולשים ירצו לשוב אליו פעם אחר פעם. 

קרא עוד

מה יש ללקוחות שלנו להגיד

ההמלצות שמחממות לנו את הלב כל יום מחדש

קידום אתרי וורדפרס

קידום אתרים מבוססי וורדפרס הוא אפקטיבי יותר

השלב של בניית האתר הוא קריטי וחשוב, כיוון שבשלב הראשוני הזה אתם מניחים את היסודות לעסק המקוון שלכם. בין אם הורגלתם בניהול עסק פיזי קודם ואתם מרחיבים אותו לאונלייןעכשיו ובין אם השירות שתעניקו ללקוחות הוא מלכתחילה מקוון בלבד, החנות האינטרנטית שבאתר חייבת לעבוד היטב ולמכור, על מנת לייצר לכם רווחים. 

בדיוק בשביל זה, מומלץ לשכור שירותי קידום אתרי וורדפרס ולאפשר לאתר שלכם להגיע לביצועים הכי טובים שלו: הרעיון הוא לשווק ולפרסם את האתר על פי הכללים של גוגל, על ידי "ניצול" התכונות החיוניות של מערכת הוורדפרס בכדי לעשות את הפעולות הללו בצורה הכי יעילה.

כיצד מקדמים אתר וורדפרס בגוגל וגורמים לעסק להרוויח?

שיווק ופרסום בגוגל הם אפשריים בשתי דרכים יעילות, אשר ניתן לשלב ביניהן ולייצר מקסימום של אפקט: קידום אורגני וקידום ממומן. הקידום האורגני מסתמך על העיקרון של שילוב ביטויי מפתח באתר והפניות חיצוניות אל האתר שלכם, מאתרים חזקים אחרים. קידום ממומן לעומת זאת, אמנם יעלה לכם לא מעט כסף – אבל המודעה שתפרסמו יכולה להוביל להרבה מאוד לידים, שסביר להניח שיהפכו במהרה ללקוחות משלמים, שיחזירו את ההשקעה הראשונית בקלות ויביאו לרווחים נאים.

בעלי עסקים שמעוניינים להקים אתר עסקי מוצלח, בעל תנועת גולשים ערה, כזה שמושך אליו לקוחות חדשים כל הזמן ואף מחזיר אותם אליו שוב ושוב – צריכים לבחור בקפידה את האנשים האמונים על בניית האתר שלהם ועל קידומו. מומחים לבניית אתרי וורדפרס ומקצוענים בקידום אתרים ברשת, הם אלו שתרצו שיעמדו לצידכם בתחילת הדרך וגם בהמשך, על מנת לייצר לעצמכם נכס דיגיטלי רווחי באמת. 

קרא עוד

וורדפרס – הפלטפורה המומלצת ביותר לבניית אתרים

התחרות על ליבו ובעיקר על כיסו של הצרכן ברשת, הפכה למורכבת ומאתגרת עוד יותר בעידן הקורונה, שבו הקניות המקוונות הפכו לפופולריות מתמיד.  בתקופה שבה אנשים מעדיפים לצאת כמה שפחות מהבית, אתם כבעלי עסקים צריכים להעניק להם את האפשרות לקבל מכם שרות גם ברשת, בצורה שתהיה נוחה ופשוטה עבורם – אחרת הם "יברחו" למתחרים שלכם. על ידי בניית אתרי וורדפרס עסקים יכולים להישאר בתודעה ובעיקר לייצר הכנסות, ממש כמו בעבר ואולי יותר.

קרא עוד

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק