בניית אתר למתווכים

בניית אתרים למתווכים – לעשות זאת נכון

עולם התיווך עבר תהפוכות רבות בשנים האחרונות. אם בעבר היו מתווכים מבצעים את עבודתם באמצעות שלטים ובהמלצות מפה לאוזן, כיום חוקי המשחקים השתנו לחלוטין. בניית אתרים למתווכים הפכה להיות הכרח ככל שהאינטרנט הפך להיות יותר פופולרי ויותר שכיח ומרבית האנשים החלו לבצע את החיפושים אחר נכס בעזרת האינטרנט.

אם אתה לא נמצא באינטרנט אתה לא באמת קיים, בדיוק כמו עולם הפרינט אשר הוחרב על ידי המדיה הדיגיטלית, כך גם אותם מתווכים אשר לא עשו את הטרנספר מלשבת בכוך שלהם ולפרסם בשלטי חוצות – בנייה וקידום אתרים אגרסיבי באינטרנט.

בניית אתרים למתווכים

בניית אתרים למתווכים היא שונה לגמרי מכל סוג אחר של המקצועות החופשיים.
המתווך עוסק בהיצע רב של נכסים למכירה ומטרתו שהלקוחות יבינו בדיוק מהם הנכסים אשר תחת אחריותו והפרטים המדוייקים עבורם. מדובר על מידע רב שצריך לעבור ללקוח באופן ברור. כתוצאה מכך, כאשר בונים אתר למתווך בדרך כלל יהיו רובריקות שונות אשר מאפיינות את סוג הנכס שהוא מוכר והגולש יצטרך לבחור בלא מעט קטגוריות בכדי להגיע אל התוצאה שאותה הוא מחפש.

ניתן לחשוב שהמיקוד באתר יהיה לאזורים מסויימים כדי להתאים לצרכי הלקוח, אך בגלל הגלובליזם ניתן לראות סוגים ותחומי התמחות שונים ורבים של מתווכים והרבה מאוד מגוון ומבחר. כך אין איזה משנה גודל הנכסים או מיקום.  מתווך המשויך לאזור ספציפי או אף חברת נדל"ן גדולה – חשוב מאוד שאת אתר האינטרנט שלך תעשה עם גורם מקצועי בעל ניסיון בפתרונות של בניית אתרים למתווכים.

אז למה דווקא איזי פוינט?

איזיפוינט מורכבת מצוות של מפתחי אתרים מקצועיים עם ניסיון של למעלה מ-11 שנים, אנחנו מתמחים בבניית מערכות, דפי נחיתה ואתרי תדמית עבור מתווכים בארץ ובעולם, בתיק העבודות שלנו תוכלו לראות מגוון רחב של פרוייקטים אשר בנינו עבור מתווכים שונים וגם עבור חברות נדל"ן גדולות.
לפני שאנחנו עובדים על פרויקט מסוים חשוב לנו קודם כל להכיר את המתווך, את ההיסטוריה שלו, את היתרונות שלו, ועד כמה רחוק הוא יכול ללכת במדיה הפרסומית בכדי להגיע אל מצב שבו האינטרנט משחק עבורו תפקיד מרכזי לעסקאות נדל"ן שונות.

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק