בניית אתרים למעצבי פנים

בניית אתרים למעצבי פנים – לעשות את זה נכון.

כידוע כיום אתר לעסק הוא הכרח ולא מותרות לכל עסק אשר רוצה בחשיפה רבה ומיצוב הנוכחות ברשת. אם אתה אדריכל ומעצב פנים אז כבר יש לך יתרון ברור על פני בעלי עסקים אחרים – אתה באמת יודע איך אתה רוצה שהאתר שלך יראה. בניית אתרים למעצבי פנים היא החיבור בין הצורך לאסתטטיקה ובידי המעצב היכולת לאפשר אתר מהמרשימים ביותר.

אם הגעת לעמוד זה ואהבת את העבודות שחברת איזי פוינט עושה, אז זה הזמן גם להתחיל לדבר ת'כלס, כי זה מה שאנחנו באמת יודעים ואוהבים לעשות – בניית אתרים למעצבי פנים ברמת האיכות הגבוהה ביותר בישראל.

מי אנחנו?

אנחנו מורכבים מצוות מקצועי ואיכותי של אנשי קרייאטיב, בנייה וקידום אתרים אשר שמים דגש רב על רמת UX \ UI גבוהה ועושים הכל על מנת להפוך את הויז'ן שלך בתור מעצב פנים למציאות – אנחנו יודעים עד כמה אתה חושב מחוץ לקופסה ועד כמה חשוב לך שאתר האינטרנט יהיה ייחודי אך ורק לך, ולכן טוב שהגעת לכאן, כי אנחנו לא בוני אתרים, אנחנו מעצבי פנים של אתרי אינטרנט! ואתה יכול להיות בטוח שלא יהיה צוות אחר שיבין אותך יותר טוב מאיתנו.

אז למה דווקא אנחנו?

  • אנשי קרייאטיב עם ניסיון של יותר מ-11 שנים בעיצוב אתרים עם קונספט ייחודי אשר מתאים למעצבי פנים ואדריכלים
  • כותבי תוכן מקצועיים אשר יודעים להתאים את הטקסטורה בדיוק לאופי של העסק שלך.
  • מנהלי תיק אשר עוברים יום יום על הפרוייקט גם לאחר סיום האתר ובודקים האם התכנון והאפיון שלו תואם לתוצאה האמיתית.
  • אנשי SEO אשר חושבים מעבר ויודעים שלבנות אתר אינטרנט זה לא מספיק בימנו וידעו לקחת את העסק שלך את התוצאות הראשונות בגוגל ובפלטפורמות מובילות נוספות.
  • צוות שירות לקוחות בוטיק שלא מאבד אותך בתוך קלסרים! כפי שאתה פדנט בעבודות עיצוב הפנים שלך, ככה אנחנו פדנטים במקצועיות ובשירות.

אם יש לך עוד שאלות לגבי בניית אתרים למעצבי פנים אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר בהקדם. אנו נשמח לתת לך את הייעוץ הנכון לבניית העסק שלך.

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק