בניית אתרים למסעדות – להופיע באינדקסים השונים של המסעדות זה ממש לא מספיק! כל מסעדה צריכה להציג אתר אינטרנט ייחודי אשר בתוכו יהיה כל התוכן הנדרש לאנשים אשר מעוניינים לסעוד בכל עת.

אם כבר החלטתם לקבל שירות של בניית אתר למסעדה אז חשוב שתדעו מה הם באמת הדברים החשובים ביותר שצריכים להיות באתר האינטרנט שלכם.

בניית אתרים למסעדות – מה חשוב?

תפריטים – כי אי אפשר להזמין מקום במסעדה שלכם מבלי לדעת מה אתם מכינים לאכול.

התפריט צריך להיות חלק משמעותי מאוד מהאתר ורצוי שהוא יהיה במקום בולט שבו אנשים באמת יוכלו ללחוץ ולעיין בו במהירות.

חשוב מאוד לעבוד עם מערכת שמאפשרת לכם עדכון תפריט בקלות ובמהירות כי ככל הנראה שתזדקקו לזה במוקדם ובמאוחר.

היסטוריית המסעדה – גם אם היא לא ארוכה.

ההיסטוריה ואודות המסעדה הם מאוד קריטיים לסועדים, אתם לא חברת משלוחי מזון מהיר, אלא מסעדה שאנשים רוצים להיות בה, מבחינתם מדובר על חוויה לכל דבר, לכן חשוב מאוד שכאשר עושים בניית אתרים למסעדות להשכיר גם קופי רייטר מקצועי שידע כיצד לתת נשמה לתוכן.

אופציה להזמנת מקום בקלות

אם אין לכם אופציה של הזמנת מקום באמצעות המחשב או הסמרטפון תוותרו על הרעיון של בניית אתר למסעדה כי הרבה מאוד קהל עומד לנטוש את האתר שלכם.

בתור מסעדה שמכבדת את עצמה אתם חייבים לבנות אתר שיאפשר הזמנה אונליין באמצעות עכבר המחשב לפי תאריך ושעה.

עושים אירועים? תדאגו שזה יהיה מודגש

אם אתם עושים אירועים במסעדה שלכם אתם חייבים להדגיש את זה בעמוד הבית ואולי אפילו לפתוח רובריקה שמתייחסת רק אל האירועים שאתם עושים, רצוי לעדכן מבצעים מעת לעת.

ממליצים – כמה שיותר, יותר טוב

חוק העדר תקף גם למסעדות! אנשים רוצים לאכול במקומות שאנשים המליצו להם, ככל שיהיו לכם יותר ממליצים על המסעדה (רצוי אפילו בוידאו) כך האתר שלכם יביא יותר לקוחות חוזרים.

לחצן התקשרות מהיר

בעידן של היום כולם מחפשים דרך הסמרטפון, אם אתם לא טורחים לעשות לחצן חיוג מהיר במגע אל תצפו מאנשים לעשות "העתק הדבק" על המספר בדף יצירת הקשר שלכם ולהתקשר כך, כי הם פשוט יגלשו אל אתר של מסעדה אחרת ואתם תפסידו את הלקוח.

חברת איזי פוינט מתמחים בשירותי בניית אתרים למסעדות ובניית אתרי תדמית – אנחנו יודעים כיצד לאפיין, לעצב ולבנות את האתר בדיוק לפי הקונספט של המסעדה שלכם ולשים דגש על כל האלמנטים אשר מגרים את הסועד באמת לסעוד במסעדה שלכם.

לקבלת מידע נוסף על בניית אתר למסעדה התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם בהקדם.

בניית אתר למסעדה

לקבלת הצעת מחיר זריזה

072-3927680

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק