אתר אינטרנט רספונסיבי

מדוע אתם חייבים אתר מותאם למובייל ומכשירי סלולר?

אם בעבר מובייל הייתה פשוט מילה חדשה ולא ברורה, כיום כולם יודעים מה זה אומר מובייל ומה המשמעות. לאט לאט ומבלי לשים לב,  כולם עושים הכל דרך המובייל, לכן אתר העסק שלכם פשוט חייב להיות מותאם למובייל. יש כמה אופציות לבניית אתר מותאם למובייל, והנה הן לפניכם.

בעולם המובייל של היום, כנראה שרוב הגולשים שיבקרו אצלנו באתר יגיעו ממכשירי מובייל או סלולר למינהם. אנחנו רוצים תמיד לדאוג קודם כל לנוחות הגולש, על פי מחקרים שונים, אפשר להבחין כי לגולש שנכנס לאתר יש 3 שניות סכ"ה שבהם הוא יחליט אם הוא ישאר באתר או יחזור אחורה לתוצאות החיפוש (במידה והגיע דרך גוגל) או לחלופין יצא לגמרי וימשיך הלאה. הרעיון שעומד מאחורי אתר מותאם למובייל הוא היכולת שלו מבחינה ויז'ואלית להתאים את המבנה שלו לכל מסך מכל סוג שהוא. כדי שהגולש יוכל לראות את האתר במיטבו, עם כל האלמנטים הכלולים בו.

יש כמה דרכים נפוצות להפוך אתר למותאם למובייל, בזה לא נעסוק בהרחבה כרגע. אבל 2 האופציות העיקריות הם:

  • בניית אתר אינטרנט מותאם.
  • בניית גרסת מובייל לאתר האינטרנט.

מה ההבדל בינהם?

השיטה הראשונה, היא הטובה ביותר. והיא בעצם אומרת שהאתר אינטרנט שבנו עבורכם, או לעסק שלכם, בנוי בצורת קוד תקינה ומתקדמת והאתר יודע להתאים את עצמו ברגע שנכנסים אליו ממסכים שונים ורזולוציות שונות, כולל כל האלמנטים הקיימים בו. השיטה הזו הרבה יותר טובה, יעילה, וגם מראה על מקצועיות במידה מסויימת.

השיטה השניה, הייתה יותר נפוצה בתחילת הדרך של האתרים הרספונסיבים, והיא בעצם ליצור גרסת מובייל לאתר האינטרנט, וברגע שגולש נכנס לבקר באתר, הדפדפן בעצם מזהה את סוג המכשיר או רזולוצית המסך ממנו הגולש הגיע, ומבצע הפניה בהתאמה. אם נניח נכנסתי לאתר דרך מחשב שולחני, אני אראה את גרסת הDesktop ובמידה והגעתי דרך מכשיר מובייל כלשהו, אני יועבר במיידי לגרסת המובייל. שהיא בעצם גרסא קטנה יותר של האתר שבנויה מאלמנטים יותר "קלילים" וסידור Layout שונה.

רוצים לדעת איזה סוג של אתר סלולרי יתאים לאופי של העסק שלכם? נשמח לתת לכם עוד פרטים בטלפון.

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק